Nathan Bond's TART Remarks

Religion: Respect? Ridicule!

Die ANC en die Wederkoms

with 51 comments

Sooooo… Jacob Zuma reken God wil hê die ANC moet regeer tot die Wederkoms toe!

Aitsa!

Nou wil jy meer!

Godsk!

Dat dit ‘n belaglike ding is om te sê is natuurlik ‘n gegewe. Maar dis ‘n politikus wat praat met mense wat kakstories soos lewende dooies en ‘n maagdelike geboorte en ‘n Wederkoms vir soetkoek opeët, so hoekom sal JZ dit nou nié sê nie?

Ek dink dit is skrééusnaaks dat gelowiges eksepsie neem oor JZ se Wederkomsstelling. Skrééusnaaks!

Ek dag dan die Wederkoms is náby. Of nabý, soos ek mense hoor sê. Om die draai. Al die profesieë is vervul en Jésus kóm spóédig wéér!

Die ANC gaan dus maar vir ‘n kort rukkie regeer; nie 40 jaar soos JC se vorige politieke gunsteling – die Nasionale Party* – nie.

Wat my heeltemal op die grond laat rondrol en na asem snak is die absolute duidelike bewys dat Christene sélf nie eens die kak wat hulle verkondig glo nie!

Glo Christene nie dat die HERE met JZ kan praat nie? Hy – die HERE – het met John Vorster gepraat. En met PW. En met FW. En met die dominees destyds by Cottesloe. (Maar nie met Beyers Naudé nie. Of, altans, Hy hét, maar Naudé se eweknieë het dit eers besef toe die HERE se deuntjie aan húlle verander het.) Die HERE praat met George God-told-me-to-strike Bush and Osama fight-the-agents-of-the-devil bin Laden. Hoekom nie met JZ nie?

Glo Christene nie dat die Wederkoms op hande is nie? As die ANC nog ‘n termyn aan bewind bly… sal JC nie al gekom het nie? Het JC dan nie al hónderde jare gelede – t-w-e-e d-u-i-s-e-n-d jaar gelede – vir sy pêlle gesê hy gaan net gou by sy pa inloer en dan kom hy hulle haal nie?

Solank Christene abstrak oor die waansinnige onsin wat hulle dogma noem kan mompel is die ouvroustories van geloof vir hulle ‘n wérklikheid. Maar as daar ‘n dringende meetbare assosiasie gemaak word, dan vou die geloof soos slap pap.

Christene glo self nie eens die kak wat hulle verkondig nie.

* Why are the Europeans more advanced, enlightened, educated, civilised and richer and better placed on the whole than the natives if not by God’s intervention, supervision, rule and providence? Who are we to change what God has ordained? Dr N P J Steyn, 1958, Biblical Aspects of Apartheid.

Written by Nathan Bond

May 6, 2008 at 18:00

Posted in Religion must go!

Tagged with , ,

51 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nou waarheen het liewe Jesus dan na opgevaar, Hans? En sê hy nie ook hy gaan eendag neerdaal om jy en jou mede breinloses te kom haal nie?

    Savage

    November 21, 2010 at 09:08

  2. Hanswors, sou jy jou bybel reg lees, sal jy agterkom dat daar niks behalwe jou eie verbeelding en wensdenkery daaragter is nie.

    Con-Tester

    November 20, 2010 at 22:52

  3. Nathan, sou jy die Bybel reg lees en verstaan, sal jy weet dat daar niks daar bo is nie.

    Hans Matthysen

    November 20, 2010 at 22:04

  4. Dit is nie die details wat geloof van die logika vervreem nie, dit is die hoofaanname: dat daar iets daarbo in die lug is.

    Nathan Bond

    November 12, 2010 at 23:14

  5. Ha-ha-ha-Hans, jy dink jy’s wys!? Jy!?😆

    Te kostelik, dis een van jou beter grappe, my ou.

    Con-Tester

    November 12, 2010 at 22:56

  6. Ek sien hier is heelwat slim ouens op hierdie blog en dit is maar jammer dat wysheid by hulle ontbreek.

    Hans Matthysen

    November 12, 2010 at 22:50

  7. Hans, jy het geen logiese stellings en/of argumente nie en nog nooit gehad nie wat dit waardig is om teen te argumenteer en daarom is jy net in staat om swak kinderagtige reaksies te gee.

    Con-Tester

    November 12, 2010 at 22:50

  8. DW, soos Darwin, is jy ook nie in staat om te sien dat Gen. 1 en 2 gaan nie oor die skepping van die heelal, die aarde ens. nie en is simbolies. Baie sogenaamde Christenne val ook in daardie strik omdat hulle als op ‘n natuurlike wyse probeer verstaan.

    Hans Matthysen

    November 12, 2010 at 22:43

  9. Con-Tester, jy kan nie teen my logiese stelling argumenteer nie en daarom is jy net in staat om ‘n swak kinderagtige reaksie.

    Hans Matthysen

    November 12, 2010 at 22:33

  10. 27 weke….

    (John 11:35) Jesus wept.

    johannes coetzee

    November 12, 2010 at 10:31

  11. Pat se kommentaar oor ons godiote: ons moet ook ‘n ernstige poging aanwend om die mensdom in geheel te probeer genees van hierdie verskriklike siekte wat vir ons beetgepak het eeue gelede, naamlik NEUROSE. Die mensddom is siek.

    Pat julle vaal liederlik, en so ook hierdie blog van Nathan wat net n paar, “slim ouens” gelok het wat galbraak.

    Julle is almal “fokking””fokken” vak-tap!

    Pieter

    February 26, 2010 at 15:12

  12. Plesier, en dankie, Pat.🙂 Ja, Afrikaans is my derde taal maar ek moet ook bieg dat ek nie sonder my ou skooldae se woordeboek sou klaarkom nie.

    Con-Tester

    February 26, 2010 at 08:38

  13. Nog een “Fokken” geskrewe:

    Ek dink nou net aan die grappie….

    Die dogtertjie sing: “Jesus is lief vir seuntjies, en vir dogtertjies, en al die fokken hasies….

    Die ma (Geskok) “Nee, dit is al die Volk en Nasies.

    (Jammer dat hierdie bydrae laat gepubliseer is, Pat – WordPress het dit ge-spam. NB)

    PAT VAN NIEKERK

    February 25, 2010 at 22:22

  14. Con-Tester,
    Baie dankie vir die hulp. Ek gaan dit sommer netnou probeer. Dis lekker om aam sulke slim ouens te kan skryf en goeie advies te kry.

    Terloops, ek moet jou prys, want ek het iewers op ‘n bladsy gelees dat Afrikaans nie jou eerste of tweede taal is nie. Indien so, het jy dit deeglik
    bemeester.

    PAT VAN NIEKERK

    February 25, 2010 at 22:19

  15. Pat, as jy Mikrosag Venstertjies (Micro$oft Windows) gebruik is dit redelik maklik om spesiale karakters te gebruik. Klik op die “Start” knoppie, kies “Programs”, dan “Accessories”, dan “System Tools” en ten laaste “Character Map”. Die “Character Map” program gee jou ’n lank lys verskillende karakters om te kies en te keur. Maak seker die “Character set” veld staan op “Unicode”. Om ’n spesifieke karakter te gebruik, klik op hom en dan klik die “Select” knoppie. Jy kan dit dan “copy & paste” soos benodig na WordPress se boodskap boks.

    Sê as jy nog rigting soek.

    Con-Tester

    February 25, 2010 at 19:47

  16. Julle vloek da’m vrééslik hier op my blog. Dit gaan hier oor godsdiens mense! Fôkk.

    Nathan Bond

    February 25, 2010 at 19:21

  17. DW,
    Dankie. Jy is fokken snaaks. Ek lag my fokken simpel vir al jou oulike fokken segoed. (Hoe kry ‘n ou die fokken kappetjie of die fokken ‘e’…?)

    My vraag was maar net tong-in-die-kies om so ‘n bietjie humor uit te lok en dit het gewerk. Ek het grootgeword in so ‘n simpele …ugh… huis waar daar geen humor was nie, net fokken geprekery en gebliksemry. In standerd ses het ek begin rebelleer teen alles insluitende godsdiens-kak en die skool was baie bly om die agterkant van my te sien. Dit het my lewe gered. Ek vind ateiste veel meer aangenaam om sosiaal mee te verkeer. My vriende is denkende mense wie kan gesels oor alles, insluitende politiek, sielkunde en selfs quantum meganika. My eerste reaksie as ek ‘n gristen ontmoet is om die ou te moer, maar dan bedink ek myself. Ek het in Los Angeles eendag ‘n jehova getuie papnat gespuit met ‘n tuinslang waarmee ek besig was. Die ou wou net nie padgee nie. Ek is seker hy vloek my nou nog, al mag hy nie.

    Nouja, ek wil net se dat hierdei blog is die besigste, lekkerste, snaakste, werklikste en mees sinvolle van almal. Bravo Nathan… Three Cheers..!

    PAT VAN NIEKERK

    February 25, 2010 at 19:17

  18. Fokken briljant!, DW

    Savage

    February 25, 2010 at 16:54

  19. Pat hierdie mag jou ook help

    Die Wonderlike woord FOK

    Zuid-Afrikaans les 1: Gebruik van die woord “fok”

    Seker één van die mees gebruikte woorde in Afrikaans, is die woord “fok”. Dit is ’n wonderbaarlike woord wat deur sy klank alleen emosies soos pyn, plesier, liefde en haat beskryf.

    Die woord “fok” kan ook in verskeie grammatikale kontekste gebruik word:

    Werkwoord: Ek sal jou opfok…
    Beskrywende voornaamwoord: Dit is fokken mooi.
    Tussenwerpsel: Fokkit!
    Bywoord: Ek fokken weet nie…

    Behalwe die seksuele konnotasie kan die woord situasies beskryf soos:

    Groete: Hoe de fok gaan dit nog met jou?
    Opdrag: Kyk fokken voor jou.
    Moedeloos: Ag nee, fokket!
    Moeilikheid: nog’s ons gefok!
    Aggressie: Fok jou!
    Afguns: Fok my …!
    Verwarring: Wat de fok …?
    Sukkel: Ek fokken verstaan dit nie.
    Wanhoop: Fokkit tog.
    Admirasie: Dis befok!
    Misnoe: Wat de fok gaan hier aan?
    Verlore: Waar de fok is ons?
    Ongeloof: OngeFOKKENlooflik!
    Retaliasie: Jou fokken gat man!
    Ontkenning: Ek weet van fokkol.
    Pyn: Eina Fok!
    Onsimpatiek: Wie gee ‘n fok om.
    Suspisie: Wie de fok is jy?
    Paniek: Maak dat julle fokken wegkom!
    Aanwysings: Fok weg!
    Teenstand: Not ‘n fok.
    Instemming: Ag OK fok.
    Sarkasme: Fok u, mevrou professor doktor dominee.

    Dis ook al deur baie bekende mense in bekende situasies gebruikt:

    “Waar kom al die fokken Zoeloes vandaan?” – Andries Pretorius, Bloedrivier
    “Waar kom al die fokken water vandaan?” – dykdeurbraak, Nederland
    “Dis nie ‘n regte fokken mes nie” – Verwoerd
    “Koppe gaan fokken rol” – Robespierre, Franse Rewolusie
    “Laat die fokken vrou bestuur” – Kapitein van die Challenger
    “Watter fokken kaart” – Moses in die woestyn
    “Enige fokken idioot kan dit fokken verstaan” – Einstein
    “Man, dit fokken lyk soos sy!” – Picasso
    “Hoe de fok werk jy dit uit?!” – Pythagoras
    “Jy wil wat op die fokken plafon le?” – Michealangelo
    “Verspreide reenbuie, my fokken gat!” – Noag
    “Die fokken perd is befok man” – Eugene Terreblanche
    “Jy’s seker nie fokken ernstig nie” – Goliat
    “Wat de fok was dit?” – in die buurt van Hiroshima
    “Dis nie fokken tamatiesous nie” – Gorbachev
    “Nie geroer ni, fok, geskud!” – Roger Moore
    “maak my fokken dag” – Clint Eastwood
    “Het iemand ‘n fokken lighter?” – Laasteoomblikke op die SAA Helderberg
    “Watse fokken nose job?” – Barbara Streisand

    DW

    February 25, 2010 at 12:09

  20. Pat spel hom soos jy lekker kry , ek glo nie die kerk of die 3 gotte gaan jou help met die spelling nie.
    Fok die res die Fok woord lees maar al te lekker .

    DW

    February 25, 2010 at 12:02

  21. Fôkk…

    Nathan Bond

    February 25, 2010 at 09:23

  22. Haai ouens,
    Iemand moet my reghelp hierso. Ek is ‘n ou ballie maar ek leer so baie op hierdie blog. Ek het altyd gedog FOKKING word met twee K’s gespel….?

    Of was dit nou FOKKEN…? Ai, dinge verander ook so gou deesdae. Hoor hier, ek lees en lag lekker oor al
    die heen-en-weer ge-fokkery oor godsdiens-kak, maar onthou asb., ons moet ook ‘n ernstige poging aanwend om die mensdom in geheel te probeer genees van hierdie verskriklike siekte wat vir ons beetgepak het eeue gelede, naamlik NEUROSE. Die mensddom is siek.

    Die hele wereld se bevolking, met uitsonderings hier en daar, lei aan hierdie siekte. Daar is navorsers wie ‘n deeglike besef het hiervan. Lees gerus al Arthur Janov se werke.

    Ignore the bullshit that’s been written about him. Some people are so damaged that they can’t be helped. They then turn their awful hate and anger against him, bad-mouthing him.

    Ek sal probeer om van tyd tot tyd so ‘n bietjie te skryf oor neurose. Dit is ‘n werklikheid en vandag is daar die kennis om meeste van hierdie mense te help. Een groot feit is dat ‘n mens neuroties moet wees om te kan glo in dinge wat glad nie bestaan nie.
    Die gristene sal dit natuurlik ontken.

    PAT VAN NIEKERK

    February 25, 2010 at 07:26

  23. Hans skryf ;Dirk, weereens kon jy en jou ateis maatjies, my nie weerlë nie. Julle is soos verslaafdes wat nie wil erken dat julle ‘n probleem het.

    Hans jy is heeltemal reg . Niemand in Nazi Duitsland kon vir Hitler of in Kommunistiese Rusland vir Stalin verkeerd bewys nie.

    Maar die toets van die tyd vat alle bul shit weg. Jou Bybel het die toets van die tyd gefaal.

    Jy sal nie verstaan nie want jy snuif elke dag die kokaïen dwelmmiddel van jou gotte .
    Hoe jy jou gotte verstaan is van nul en geen waarde . Al wat jy probeer sê is hoe sterk , met watter tussenposes en met watse strooitjie jy jou daaglikse dosis kokaïen wil snuif.
    Dink jy vir een sekonde ek gaan na jou verslawingsstorie luister terwyl daar meer as 35000 ander kakpraat stories is wat almal reeds die toets van die tyd gefail het.

    Genesis 1 en 2 is vernietig deur Darwin die fossielrekord , DNA en die wetenskap. Al wat jy probeer opdis is om jou kokaïen verslawing met ‘n ander kleur strooitjie op te snuif en voor te gee dat dit anders smaak.

    Hans jy is foking delusional .

    DW

    February 24, 2010 at 09:59

  24. Hans, wat jy skryf is ’n ongelooflike spul kinderagtige twak.

    Daarso, nou’t ek jou weerlê.

    Con-Tester

    February 24, 2010 at 08:54

  25. Dirk, weereens kon jy en jou ateis maatjies, my nie weerlë nie. Julle is soos verslaafdes wat nie wil erken dat julle ‘n probleem het.
    Die saak van uitkiessing, het ek reeds op ‘n ander geleentheid duidelik gemaak en wil net weer sê; baie word geroep en net hulle wat die roepstem aanneem, word uitverkorenes.

    Hans Matthysen

    February 24, 2010 at 07:25

  26. Con Tester skryf ; Sulke dwaasheid kan mens net bespot. As dit dan ook vermaaklik is, is dit ’n bonus

    Jy is presies korrek.

    Gods wens ek is ‘n vlieg teen die muur in Johannes se huis op die 21 de. Jirres jissis ma ek gaan my in ‘n koma in lag vir die foking idiote.

    DW

    February 21, 2010 at 19:15

  27. Verwaande voorbarigheid wat sonder twyfel uit niks meer as duistere onkunde ontstaan het sal gereeld my sarkasme uitlok. Sulke dwaasheid kan mens net bespot. As dit dan ook vermaaklik is, is dit ’n bonus.😛

    Maar hier’s ’n ding wat mens nie elke dag teëkom nie, veral in Suid Afrika.

    Con-Tester

    February 20, 2010 at 11:51

  28. Ek laaik dit vreeslik as Con-Tester in Afrikaans de bliksem in raak.

    Nathan Bond

    February 19, 2010 at 22:59

  29. Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Wat gaan jy maak indien jy dalk verkeerd is?

    Sekerlik in jou god se oog spoeg omdat hy so skelm weegsteek speletjies speel. Gaan hy my dwing om anders te kere te gaan? Wat van my vrye wil? En wat gaan jý maak as jy dalk heeltyd vir die verkeerde god eer bied? Al ooit van “Pascal’s Wager” gehoor? Indien nie, lees gerus die seksie oor die kritiek daarvan. Jy verwag mense moet kies om in iets te glo waarvan hulle dalk nie oortuig is nie net ingeval dit hulle op die ou einde goeie dinge kan baat. Baie eerbaar van jou, om nie eers te praat oor die onmoontlikheid om so ’n verging te verwerklik. Probeer eerder “Con-Tester’s Wager” wat behels dat jy lewe asof jy die Lotto volgende week gaan wen.

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Is daar dalk een uit n miljoen kans dat jy dalk verkeerd kan wees.

    Nee, heelwat kleiner.

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Het jy al ooit gaan naslaan oor ons goeie GOD.

    Ja. Toe’s ek nóg minder beïndruk.

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Jy ken die Here baie goed maar jy het seer binne in jou met iets wat dalk vir jou ontstel het.

    Kák. Wie op aarde is jy nou weer?

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Weet jy wat wonderlik is?? God se genade is vir ons genoeg en Hy wat jou geskape het sal jou nie weg wys as jy op jou kniee gaan en jou sonde bely nie, want HY het jou so wonderlik geskape.

    Nee wat. Die aaklige doos wil my tot oneindige en vuurige lyding vonnis vir dit wat hy self geskape het met volle wete presies hoe dit sal uitaard. Maar gelowiges is blykbaar onbevoeg om in te sien net hoe gek hulle standpunt in die opsig nou rêrig is.

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Hou op met jou nonsens sodat jy gered kan word.

    Wat laat jou dink dat ek redding nodig het of soek? Wie op aarde is jy nou weer?

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Weet jy ek kan sien jy is onder satan se mag maar daar is nog n kans vir jou om `Jesus in jou lewe te kry.

    Weereens kák. Ek het die heilige gees talle kere al gevloek en jou sg. “heilige” boek sê daar’s niks vergifnis vir dié spesifieke oortreding nie.

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Dalk gaan die God wat jy so vloek jou nog gebruik om vir hom te werk en vir Hom siele in te bring.

    Dalk, ja. Is jy bereid om ’n weddenskap te vat?

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Moenie dink hierdie aarde is jou finale woning nie, jy gaan die ewigheid moet ingaan of jy wil of nie.

    Só sê jý. My eie oortuiging is dat jy niks bewyse het om te toon nie, en dus glo ek jou nie.

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    God se elke knie SAL buig en elke tong sal belei….jy ook.

    Weereens: Wat, hy gaan my dwing? Wat van my vrye wil? Sal hy dié ook wegvat, dink jy? Jou god wat so vol liefde en genade is, hmm?

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Kom maak jou saak uit met hom, ek daag jou uit om voor Hom te buig en te sien hoe HY jou denke en jou lewe verander.

    As die traag etter eers wil kom teenwoordigheid wys…

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Hierdie is nie vir sussies nie.

    My sussie het ook die storieboek twak oor gode verwerp. Om die moed op te wek om religieuse bóg te deurkyk vat meer as ’n sissy.

    Dries Venter skryf (Februarie 19, 2010 om 8:30 nm.):

    Groete

    Ghoebaai, Dries.

    Con-Tester

    February 19, 2010 at 21:43

  30. Dries skryf: “God se genade is vir ons genoeg”

    Gaan vertel dit vir al die mense (kindertjies ingesluit) wat nou deur die aardbewing in Haiti moes gaan. Kak man.

    Dries skryf: ‘Hierdie is nie vir ‘sussies’ (sic) nie’

    Dis baie waar, want jou God, Dries doen vreeslike goed. Hy laat kinders dood gaan van honger, van siektes, van natuurrampe (aarbewings en tsoenamies) en gee nie ‘n dooie duit om nie. Nou wil jy en ander vir hom siele werf. As-u-blief, man.

    Geen mens by sy volle verstand sal daarvoor val nie.

    Get a life before it’s too late. It’s the only one you will ever have, so you better make the most of it. Dis ‘n attie preek🙂

    screw-tin-eyes

    February 19, 2010 at 21:21

  31. Dries,
    Godsdiens is ‘n IDEE, nie ‘n werklikheid nie. Geloof is iets wat net plaasvind in ‘n mens se intellektuele brein, of Neo-Cortex. Dit het absoluut niks te doen met werklikheid nie. Jy en ek kan nie stry as ons om ‘n tafel sit, dat die tafel wel daar voor ons is nie. want dit is ‘n werklikhied. Ons GLO NIE dat die tafel daar is nie, want ons weet. As jy se jy GLO in ‘n got dan is dit GELOOF, nie WERKLIKHEID nie, en daaroor kan ons stry, net soos miljoene mense daagliks STRY oor al die kak wat in die bybel geskryf staan.

    Leer asb. net die verskil tussen ‘n GELOOF en WERKLIKHEID. Jy GLO in die gotte, maar jy het hulle of hom of haar nog nooit gesien, aangeraak, geruik of gehoor nie (tensy jy psigopaties is).

    Jy het eenvoudig NET ‘N GELOOF en niks anders nie. Ons ateiste is nie so opgefok om in iets te glo wat ons geen bewyse voor het nie, behalwe ‘n simpel boek wat twee-duisend jaar gelede geskryf is en seer sekerlik honderde kere verander is en mee gefok is. Ek se weer, word werklik en besef nou die verskil tussen geloof en realiteit.

    Terloops, waarom moet jy, wat net ‘n klein menslike wese is, hierdie ‘almagtige, alomwetende” got van jou verdedig. Hoekom stuur hy dan nie net ‘n bliksemstraal af om al ons ateiste uit te roei met een slag nie. Kan jy dit antwoord?

    PAT VAN NIEKERK

    February 19, 2010 at 21:20

  32. Ek hou nie daarvan om met n dwaas te redineer nie, maar ek moet jou se dat ek geskok is dat n mens so kan praat. Wat gaan jy maak indien jy dalk verkeerd is? Is daar dalk een uit n miljoen kans dat jy dalk verkeerd kan wees. Het jy al ooit gaan naslaan oor ons goeie GOD. Jy ken die Here baie goed maar jy het seer binne in jou met iets wat dalk vir jou ontstel het. Weet jy wat wonderlik is?? God se genade is vir ons genoeg en Hy wat jou geskape het sal jou nie weg wys as jy op jou kniee gaan en jou sonde bely nie, want HY het jou so wonderlik geskape. Hou op met jou nonsens sodat jy gered kan word. Weet jy ek kan sien jy is onder satan se mag maar daar is nog n kans vir jou om `Jesus in jou lewe te kry. Dalk gaan die God wat jy so vloek jou nog gebruik om vir hom te werk en vir Hom siele in te bring. Moenie dink hierdie aarde is jou finale woning nie, jy gaan die ewigheid moet ingaan of jy wil of nie. God se elke knie SAL buig en elke tong sal belei….jy ook. Kom maak jou saak uit met hom, ek daag jou uit om voor Hom te buig en te sien hoe HY jou denke en jou lewe verander. Hierdie is nie vir sussies nie. Groete

    Dries Venter

    February 19, 2010 at 20:30

  33. Annie Stiegler

    Jy skryf ; Ek bid tot ons ALLERHOOGSTE GOD, dat hy jou siel sal aanraak. Jy is besig met laster teen HOM.

    Watse reg het jy om namens ‘n derde persoon te praat?
    As die foking 3 gotte wat 1 gotte is maar 3 gotte regtig ‘n probleem het dat ek hulle belaster moet hulle myself kontak.

    In die tussentyd kyk vir jou gat en bid vir jou siel.

    Wys my asseblief op net een wetenskaplike publikasie wat ligging en funksie van die siel bevestig .

    Jy ou sus , jy is ‘n breindood geïndoktrineerde godidioot.

    DW

    February 19, 2010 at 15:32

  34. Con skryf ;(DW ek erken vrylik dat die pos aan jou gerig was maar ek kon myself nie help nie om daarop te reageer. Dit is seker die duiwel se doen…)

    Met plesier Con .

    Soms dink ek die beste om met kommentaar soos Annie s’n te doen is om dit te raam en vir almal te wys .
    Want die fok weet mense soos Annie, Johannes en Hans is ‘n aanklag teen menswees.
    Jissis , hoe kan iemand so ‘n fokking tokolosie geloof in 2010 nog he?

    DW

    February 19, 2010 at 15:24

  35. Annie, dis presies dit wat my die moer in maak, as julle godloffies sulke verwaande, eie-geregtige, breingespoelde twak skryf, sê en doen. Geen ateis vra iemand om vir hulle te bid nie.

    Jou God het nog nooit na enige gebed geluister nie, want Hy bestaan nie.

    As Hy sou bestaan het en na ‘n gebed sou luister, dan sal daar nie een siek kind wees nie, geen hongersnood, geen swaarkry en geen lyding.

    Die siel wat jy van praat, kan jy vir my sê :

    1. Waar dit sit, lê of staan in jou
    2. Waar dit heengaan as ons dood is
    3. Waar dit was voor ons gebore is ???

    Is die hemel ook vir ewig en waar is die hemel en die hel.

    screw-tin-eyes

    February 19, 2010 at 13:07

  36. Annie Stieler skryf (Februarie 18, 2010 om 3:51 nm.):

    Ek voel rerig so jammer vir jou.

    Ek’s seker jy mors jou moeite. Sulke pogings is nóg gevra van jou, nóg nodig.

    Annie Stieler skryf (Februarie 18, 2010 om 3:51 nm.):

    Ek bid tot ons ALLERHOOGSTE GOD…

    Hoekom? Die bliksem doen dan mos net mooi niks, ooit nie.

    Annie Stieler skryf (Februarie 18, 2010 om 3:51 nm.):

    … dat hy jou siel sal aanraak.

    Wat is ’n “siel”? En hoe bespeur mens dit objektief? Of is dit net iets wat sommige mense laat lekker kry om in te glo?

    Annie Stieler skryf (Februarie 18, 2010 om 3:51 nm.):

    Jy is besig met laster teen HOM.

    Dis eintlik myns insiens orraait want die traag moer laster al derduisende jare teen die mensdom en al die miljardes wie se lewens hy verpletter het met sy lui onwaaksaamheid.

    Annie Stieler skryf (Februarie 18, 2010 om 3:51 nm.):

    Dit is in jou eie siel se belang dat jy tot bekering kom en HOM vra om jou te vergewe.

    Vir wat presies moet ek vergifnis vra? Dat daai nalatige en skynbaar permanent besope skepper my gemaak het soos ek is? Ek sal graag by hom wil hoor – as daai lafaard net eers homself eers wil wys.

    (DW ek erken vrylik dat die pos aan jou gerig was maar ek kon myself nie help nie om daarop te reageer. Dit is seker die duiwel se doen…)

    Con-Tester

    February 18, 2010 at 18:39

  37. Dirk,
    Ek voel rerig so jammer vir jou. Ek bid tot ons ALLERHOOGSTE GOD, dat hy jou siel sal aanraak. Jy is besig met laster teen HOM.
    Dit is in jou eie siel se belang dat jy tot bekering kom en HOM vra om jou te vergewe.
    DIE HEL IS VEREWIG! Maak reg met GOD!
    Ek bid vir jou siel!

    Annie Stieler

    February 18, 2010 at 15:51

  38. Hellow Driessie
    Jy skryf ;Ek sal die swernoot se slukderm uit ruk as hy van my God so lelik praat.

    Bedoel jy die 3 gotte wat 1 gotte is maar 3 gotte is?

    Wel ek dink hy het reeds jou 3 gotte se naam bollie gemaak . Wag laat ek dit beter stel , jou 3 gotte wat 1 gotte is maak eerder self hulle naam bollie – dis nou soos in kak.

    Het jy al die Bybel byvoorbeeld gelees. Het jy al gelees hoe maak die 3 gotte hulle eie naam kak.

    Vat bv die plat aarde en die 6 dag skepping so 6 000 jaar gelede.

    Driesman , wil jy vir my vertel dat jy glo die aarde is 6 000 jaar gelede geskep deur ‘n gotte wat dink die aarde is plat.

    Fok man jy maak jou naam ook nou kak hier.

    DW

    February 17, 2010 at 21:26

  39. Naand Dries . Ek is Jesus Christ woonagtig bo in die hemel en tans vir ‘n kort besoek te aarde.
    Dries , jy sal sien ek het vinnig op die draad wat handel oor die 21 de ingeloer .
    Voor ek op my wolk wegvlieg ( ek wag nog vir Gabriel ek dink hy suip nog in die strip club die lucky donder) nee ou maat jou naam is nie in my papa se groot opgeskryf nie . Jy is nie uitverkies nie . Sorry .
    Nuus vir jou, jou on uitverkore siel , geen kalender is aan my naam gekoppel nie . Die kalender wat jy in elk geval gebruik is die een wat die Katolieke ‘n paar jaar na my kruisiging opgestel het.
    Kan jy nou sien hoekom ek 2000 jaar gelede gesê het dat my volk gaan verlore deur ‘n gebrek aan kennis. My papa het geweet jy gaan onnosel wees voordat hy die fondamente van die aarde daar gesit het en daarom is jy nie uitverkies nie.
    Moet asseblief nie verder namens my of my papa in die hemel praat nie. Ons sal self sê wat ons wil.

    Groete JC ( Liewe Jesus)

    Jesus Christ

    February 17, 2010 at 21:07

  40. Hey kinders van die Allerhoogste God, wie is hierdie fillestein wat so laster teen ons God. Het die sot nog nooit die datum neer geskryf en besef dat dit die datum van die seun van God is nie. Nie eers Elvis of Napoleon of Hitler kon ooit so naam maak dat n datum aan hulle gekoppel word nie. Die hele aarde se kalender word aan Jesus gekoppel, hoekom nie aan mohammed nie. Hierdie sot praat van God asof hy weet waar sy asem vandaan kom, dan wil hy voorgee hy weet iets van die christenne af. Die bybel se in psalm 14 die dwaas se in sy hart daar is nie n God nie. Ek sal die swernoot se slukderm uit ruk as hy van my God so lelik praat.

    Dries Venter

    February 17, 2010 at 20:14

  41. Dirk, sou ek ‘n Jood gewees het, dan sou ek die Tora ook bevraagteken het, waar dinge nie vir my sin gemaak het nie en vir jou inligting, ek het ‘n Koran, die een met die groen buite om.
    Jy bly by gotte, al het ek jou duidelikheid gegee waaroor dit gaan, dus kan ek nou aanvaar dat jy nie baie insig het of miskien moet jy dit net ‘n paar keer weer lees, sodat dit by jou kan insink.
    Oor Gaza; ‘n saaier saai nie op rotse nie.
    Ek bevraagteken als wat ek nie verstaan nie en tog is ‘n leeftyd te kort, om als te verstaan.
    Omdat jy vleeslik dink (Rom 8 v 5 en 6), dink jy almal dien dieselfde God. Elia het by ‘n ander altaar gebid as die ander, dus neem kennis, almal bid nie tot dieselfde God nie.
    Ek dink jou persepsie van uitverkiesing en myne verskil. Met ‘n kindelike (nie kinderagtige nie) gesindheid, kan ‘n mens guns, in die oë van God vind.
    Betrefende die Donkie wat praat; lees Rigters 9 vanaf vers 8 en sien, die bome het bymekaar gekom ens. en hulle het met mekaar gepraat. Jy moet vlak in die dak wees, as jy nie kan sien, dat ons die bome is wat Godsvrug moet dra en ons moet ook besef dat ons is die donkie wat God wil gebruik om sy werk te doen, of dink jy nog vleeslik?
    Ek het nou onlangs in die media gelees, van ‘n dogter van 11 of twaalf, wat geboorte geskenk het?
    Wat Jona betref; Jesus maak die dissipels vissers van mense. Waar het hulle hierdie mensevisse gevang? Seker in die see van nasies, m.a.w. die evangeliewerk. Jona was ook gestuur en omdat hy deur vrees oorweldig was, het hy eerder ander koers gekry en tussen ‘n groep beland (die boot), wat hom verwerp het, seker omdat hy “gestir” het. Hy beland toe by ‘n ander groep, moontlik hierdie wat ‘n visteken aan hulle dra of aan hulle voertuie (onthou alles vind plaas in die see, van nasies), maar daar word hy ook uitgewerp, moontlik het hy hulle naar gemaak? Sou jy nou nie verstaan wat ek hier vir jou sê, lees dit tog ‘n paar maal oor en dink wat jy lees.
    As God met my wil praat, dan gee Hy my ‘n droom, visioen of ‘n naggesig, anders stuur Hy sommer iemand, ‘n mens. God het nog altyd ‘n mens gebruik om met mense te praat.
    Jy skryf so baie op hierdie blog, wil voorkom jy soek ook geselskap.
    Wil voorkom jy het baie bybels, maar min insig (lig) en baie duisternis.

    Hans Matthysen

    July 9, 2008 at 00:30

  42. Jou WEBSITE het my aangemoedig om hierdie e-pos aan jou te stuur.

    Hierby aangeheg die nuutse boek wat deur Family Radio uitgegee is aangaande die “We Are Almost There”. Die boek kan ook gedownload word by

    http://www.familyradio.com/graphical/literature/waat/waat_temp.html

    (Dan 12:4) En jy, Daniël, hou die woorde geheim en verseël die boek tot die tyd van die einde toe; baie sal dit deursoek, en die kennis sal vermeerder.

    (Dan 12:9) En hy het gesê: Gaan heen, Daniël, want die woorde bly verborge en verseël tot die tyd van die einde toe.

    Die seëls is geopen ….! Wat ’n opwindende tyd is dit nie. En die mees fantastiese is dat die een Ware Evangelie word tans wereldwyd gehoor. Selfs ons broers wat hulle regdeur Afrika in plakkerhuisies bevind hoor die boodskap.

    (1Th 5:4) Maar julle, broeders, is nie in duisternis, dat die dag julle soos ‘n dief sou oorval nie.

    (1Th 5:5) Julle is almal kinders van die lig en kinders van die dag; ons is nie van die nag of die duisternis nie.

    Mag God jou en jou huis ryklik seen.

    johannes coetzee

    Lees en luister meer hieroor en besoek gerus ook

    http://www.familyradio.com en
    http://www.timehasanend.org

    En vir diegene wat in Suider Afrika of Afrika woon en nie die voorreg van internet het nie, luister gerus in die aande om 19h30 of 23h30 (SA-tyd) oor die radio na die program OPEN FORUM op Family Radio oor AM 1197khz

    En vir diegene wat nog Short Wave kan opvang SW 3230khz en SW 6020khz (21h00 tot 23h00)

    johannes coetzee

    June 19, 2008 at 12:25

  43. hemel Dirk, jy het issues ne? met al daai bybels wat jy het en so lees, het jy al uitgefigure wat dan nou eintlik die waarheid is. lat weet my asb. moet net nie met traktaatjies by my deur aanklop nie !

    jan

    May 23, 2008 at 21:42

  44. More Hans , hoe gaan dit met jou vandag?

    Die gotte van jou werk darem op die snaakste manier denkbaar , nie waar nie ?

    Nou hoekom dink jy wil God nie ‘n dienskneg na Gaza toe stuur nie ? Magtig , ek sou dink dat god after-all sentiment oor die belofte land sou hê , en dink net aan al die siele wat gewen kan word vir die sy koningryk !!!!

    Het God nog nie , siende dat jy hom nou gevind het , met jou gepraat en beveel om in Gaza siele te gaan wen nie . Onthou jy Nineve , Sodom en Gomorra ?

    Ek is baie bly dat jy Islam ook sou bevraagteken het. Maar het jy alles in die Christelike Geloof bevraagteken?

    Hoekom sou jy nie die dienaar van God in die Islam geloof geglo het nie , afterall dit is dan die selfde god , en wat van ‘n Joodse Rabbi as dienaar van God? Hoekom sou jy hulle nie geglo het nie ?

    Het dit iets met die uitverkiesing te doen ? Is jy uitverkies ?

    Hans , ek stel dit aan jou , – dit wat jy in die christelik geloof bevraagteken , is nie eers die tip van die ysberg bo die water nie .

    Dit sal vir jou maklik wees om die Islam te bevraagteken , want jy staan buite die geloof . Dit is maklik om te se dat Mohammed en sy perd wat opgevlieg het hemel toe ‘n kakpraat storie is.

    Maar ,
    Glo jy dat donkies kan praat ?
    Kan ‘n 13 jarige maagd werklik swanger word ?
    Het ‘n vis werklik vir Jonah ingesluk en uitgespoeg?

    Glo jy dat die Bybelse God met mense praat ? Glo jy werklik dat god met Angus praat ? was dit nou God , liewe Jesus of die Heilige Spook wat met hom gepraat het.

    Maar weet jy , jou God praat met Bennie Hinn , Elza Meyer , TB Joshua en George Bush ook !!!! en met Osama bin Ladin !!! fok soek hy geselskap of wat ?

    Hoekom glo jy nie dat die Koran se God met Moslems praat nie .
    Praat die Tora se God met sy mense ?

    Hans , jy sal my nou nie glo nie , maar ek het meer as een Bybel inteendeel ek het baie verskillende soorte . Hoekom quote jy nie ‘n bietjie die Koran nie. Dit is so groen boek met baie bladsye in , en jy kan hom nie by CUM koop nie.

    Dirk West

    May 22, 2008 at 11:34

  45. Dirk, jy kan my antwoorde nie weerlê nie en sou jy werklik antwoorde op jou vrae wou gehad het, sou jy my verder uitgevra het, waar jy my nie verstaan het nie. Sou jy net beledigend daaroor gewees het, sou dit net ‘n bevestiging gewees het, dat jy nie antwoorde wou hê nie, omdat dit jou nie pas nie.
    Sou ek in Gaza gebore gewees het, sou ek nie die voorreg gehad het, dat God, deur ‘n dienskneg, my ‘n geestelike insig gegee het. Ek sou die Islamietiese instellings ook bevraagteken het, soos ek die Christen instellings bevraagteken het omdat ek nie iets aanvaar, wat nie sin maak nie.
    As jy Joh 17 v 9 lees, sal jy sien, dat Jesus net vir die bid wat God glo en die Seun wie Hy gestuur het. Dit gaan dus oor die keuses wat mense maak en as ek reg kan onthou, was Jesus se volgelinge, maar nog altyd in die minderheid.
    Joh 17:9 Ek bid vir hulle; Ek bid nie vir die wêreld nie, maar vir die wat U My gegee het, omdat hulle aan U behoort.

    Hans Matthysen

    May 21, 2008 at 22:42

  46. Hans
    Weet jy wat – glo die kak wat jy wil glo.

    Ek kan nie op jou antwoorde reageer sonder om jou te beledig nie. Dit wil ek nie doen nie want dalk verkas jy .

    Het jy al besef hoe gat julle X tine jul name naak?

    Maar as jy in Gaza gebore was , was jou naam van dag Abdul Mohammed en jy het ons probeer bekeer tot Islam , of ‘n bom by ‘n Joodse bushalte probeer plant- in die naam van die ware god, en as jou Pa ‘n Ortodokse Jood was het jy ‘n dotjie op jou kop gedra met ‘n lang baard en briefies in die klaagmuur gedruk en Palestyne vervolg – alles in die naam van ware god (mono)

    Jy is slegs ‘n X tin omdat jy so van kleins af geïndoktrineerde was .( trinity gode)

    Satan “het die hemel verlaat” met 1/3 van die engele. Vandag is meer as 2/3 van die bevolking op aarde NIE X –TINE. Van die 1/3 is die meerderheid die pad byster ( hoor maar hoe X tine kerke met mekaar beklei oor wie reg en verkeerd is ) en behoort aan een van die 34 000 verskillende sektes en slegs ‘n handjie vol behoort aan die “ware kerk. ”

    Jou God het maar kak gevaar gemeet aan Satan. Dalk is satan God , ten minste vat hy alle blaam op homself en delegeer dit nie na n Trinity toe nie.

    Het jy al gedink hoe Satan die trinity ( 3 gotte) gaan opfok as hy ook 2 helpers soos hy gehad het?

    3 Teen 1 is nie ‘n fare fight nie. Jou god (gotte) is nie regverdig nie.

    Dirk West

    May 14, 2008 at 20:18

  47. Dirk, daar kan en gaan moontlik nog ‘n skeuring in die ANC plaasvind wat jou 2/3de meerderheid in die wiele gaan ry.
    Erkenning is die eerste stap na genesing.
    1. God het ‘n klomp name en sou jy die betekenis van elke naam naslaan, dan sien jy dat God, in verskillende aspekte of fases voorkom. Net soos die 10 dope, is elkeen ‘n ander aspek of fase van die doop, tog is dit net een doop.
    2. God die woord (volgens Joh. 1) bring by mens “lig” (verstaanbaarheid) en wanneer mens volgens dit lewe, wat mens verstaan, het God vlees geword, nl. die dadeseun Christus. die resultate wat mens ervaar, bring ‘n gees van vrede en blydskap, wat die Heilige Gees, die gees van vertroosting is.
    3. Satan is ook maar ‘n gesindheid wat in mense heers, wat tenstrydig die gesindheid van God is.
    4. My siel is in my liggaam, waar anders?
    5. Nr. 2 hierbo wys jou God in drie fases en nie 3 gotte nie.
    6. Christus is ook in my tot geboorte omdat ek ook aanvanklik vir die Woord (saad) was. Sou ek nie aanvanklik vir die woord gewees het nie, sou daar nie ‘n geboorte plaasgevind het nie. Maria het haar onderwerp aan die wil van God.
    7. Ek weet dat ek ongeveer 19jr oud was, toe ek deur die gees van waarheid, die Heilige Gees, bevrug was. Hoe oud Maria was, is dus nie belangrik nie omdat ek nie menslikerwys dink nie.
    8. Daar is net een middelaar tussen God en die mens, en dit is die mens Christus Jesus, wie se liggaam die gemeente is (Kol. 1 v 25 en 1 Kor. 12 v 27). Of hulle in hierdie leeftyd of hierna tot die Middelaar kom, kan hulle gered word. Dit is God se wil dat geen siel verlore gaan nie. Dit is net hulle wat die waarheid ken en dit nie aanneem, wat hel toe gaan.
    9. Verwys hierbo na nr. 8.
    10. Volg die Pous Christus of wag hy op Christus se verskyning?

    Dirk ek probeer nie grootkop skiet nie en deel maar net my insig met jou en ek hoop jy sien dit in daardie lig.

    Hans Matthysen

    May 11, 2008 at 21:34

  48. Hans

    Ja ,ek sou eerder dink dat Hillary stemme soek.
    Zuma is klaar verkies en sy party het lankal meer as ‘n 2/3 meerderheid.
    Jy weet , dit het nou net tot my deurgedring dat ek nie weet wat aangaan nie.

    Kan jy asseblief vir my vertel , soos in jou eie vervat – “‘n Christen wat weet wat aangaan, verkondig nie al die twak waarna jy verwys” .

    Ek is so dankbaar dat jy weet wat aangaan , kan jy asseblief vir my die volgende vertel.
    1. Wat is die naam van jou God.
    2. Hoe die 3- eenheid in mekaar staan.
    3. Waar satan bly
    4. Waar is jou siel
    5. Moet ek vir jou gotte ( die 3 in een ) op die Sabbat of Sondag aanbid.
    6. Het die Heilige Gees toestemming van Maria gehad om haar te bevrug.
    7. Hoe oud was Maria toe sy swanger geraak het met die sg. “Wonder Kind”
    8. Gaan alle Moslems volgens die Christelike geloof HEL toe.
    9. Gaan alle Jode volgens die Christelike geloof Hel toe.
    10. Is die Pous ‘n Christen .

    Dirk West

    May 9, 2008 at 09:31

  49. Hans

    Ja ,ek sou eerder dink dat Hillary stemme soek.
    Zuma is klaar verkies en sy party het lankal meer as ‘n 2/3 meerderheid.
    Jy weet , dit het nou net tot my deurgedring dat ek nie weet wat aangaan nie.

    Kan jy asseblief vir my vertel , soos in jou eie vervat – “‘n Christen wat weet wat aangaan, verkondig nie al die twak waarna jy verwys” .

    Ek is so dankbaar dat jy weet wat aangaan , kan jy asseblief vir my die volgende vertel.
    1. Wat is die naam van jou God.
    2. Hoe die 3- eenheid in mekaar staan.
    3. Waar satan bly
    4. Waar is jou siel
    5. Moet ek vir jou gotte ( die 3 in een ) op die Sabbat of Sondag aanbid.
    6. Het die Heilige Gees toestemming van Maria gehad om haar te bevrug.
    7. Hoe oud was Maria toe sy swanger geraak het met die sg. “Wonder Kind”
    8. Gaan alle Moslems volgens die Christelike geloof HEL toe.
    9. Gaan alle Jode volgens die Christelike geloof Hel toe.
    10. Is die Pous ‘n Christen .

    Dirk West

    May 9, 2008 at 09:30

  50. ‘n Christen wat weet wat aangaan, verkondig nie al die twak waarna jy verwys. Zuma soek nou maar net stemme en daarom praat hy nou ook van God. Dit is maar die huurlinge wat die blindes lei met sulke snert wat hul self nie kan verklaar nie.
    Bravo vir daardie stukkie humor oor bloedrivier Dirk. Ek het dit geniet.

    Hans Matthysen

    May 8, 2008 at 21:33

  51. Dit blyk dat Anus Angus die waarheid gepraat het.

    Die 3 gotte werk op snaakse maniere – dalk het die 3 gotte op Zuma besluit om die land uit die kak te red.

    Ooo fok nou is Bloedrivier ook in sy moer !!!!!

    Dirk West

    May 8, 2008 at 15:11


Leave a Reply

