Nathan Bond's TART Remarks

Religion: Respect? Ridicule!

‘n “Freak Show”

with 2 comments

Angus Buchan is ‘n absolute meester van verbruikersgedrag. Dít is ‘n opregte kompliment.

Ek is egter trots om oor die Suid Afrikaanse gemeenskap – inderdaad oor die wêreldgemeenskap – saam met Oscar Wilde te sê: “To disagree with three-fourths of the (British) public is one of the first requisites of sanity.”

Buchan kan soetgoed aan kleuters uitdeel soos ‘n winkelsentrum Kersvader nie kan nie. En vanoggend, op die formidabele Freek Robinson se RSG program Praat Saam was “God” se Aartappelboer ándermaal op sy stúkke!

DW, wat gereeld op hierdie blog skryf, het my so tien minute oor laat weet van die gesprek en terwyl ek geluister het, het dit my opgeval dat elke enkele inbeller volmondig met Buchan saamgestem het en hom met oorgawe ondersteun het.

Ek het reeds geskryf oor die waarskynlike redes vir Buchan se sukses met die God-storie en die ondermynende invloed van Buchan se massasaamtrekke en hoekom ek die MMC kritiseer en oor die Afrikaanse Pers wat oopmond en verstar agter Buchan aanloop en die blatante onsin wat Buchan verkoop… en dat Buchan se “herlewing” net mooi níks aan die Suid Afrikaanse maatskappy verander nie. Wanhoop troef valse hoop.

Buchan se boodskap – dat “God” in beheer is en dat ‘n nasie wat op “God” vertrou die ideaal is – is onsin. Navorsing bevestig dit:

In Dealing with reality skryf ek: “In a recent (2005) study, Gregory Paul tested the hypothesis that religion is associated with lower rates of lethal violence, suicide, non-monogamous sexual activity and abortion, by comparing data from 18 developed democracies. He found ‘in general, higher rates of belief in and worship of a creator correlate with higher rates of homicide, juvenile and early adult mortality, STD infection rates, teen pregnancy, and abortion… None of the strongly secularised, pro-evolution democracies is experiencing high levels of measurable dysfunction.’

The broad trend, argues George Monbiot, looks clear: ‘the more secular, pro-evolution democracies have… come closest to achieving practical ‘cultures of life.’

Ns. Dat Buchan die desperate wit Afrikaanses hook, line and sinker gevang het is duidelik. Onder die uitsprake wat my vanoogend op RSG getref het is daar ene Jacques wat reken dat “God” in beheer is, selfs in die wanorde. Hoe argumenteer jy nou met iemand wat só ‘n stelling kan maak!?

Ene Miemie meen dat dit nou al so sleg gaan in Suid Afrika dat selfs sommige “donker mense” al vir “wittes” ‘n voorbeeld stel. Noujatoe!

En dan noem Buchan Freek “Freak“. Ai, jai, jai, jai, jai, jai, jai. Jai, jai!

Written by Nathan Bond

August 6, 2008 at 13:39

2 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ek ken toevallig altwee van hulle en ek dink hullle doen an great job!! Wat doen jy of wat het jy al bereik? behalwe om van die kantlyn af te skree??

    Daniel

    September 15, 2008 at 21:49

  2. Freek Robinson is niks anders as Tim du Plessis nie.
    Slapgat , is al waarin ek kan dink.

    DW

    August 6, 2008 at 18:04


Leave a Reply

