Nathan Bond's TART Remarks

Religion: Respect? Ridicule!

Dís nou wat ons van járe se kák het!

with 82 comments

Hierdie nota bevat vloektaal. Sensitiewe lesers word gewaarsku.

Onlangse navorsing van UNISA se Christina Landman oor mense se persepsie oor ellende dui aan dat 25% meen “God” bring ellende. Maar dis uit liefde dat “God” ons rondfôk! 75% meen dis die ou dywil en dat ons mense die pionne is in die skaakspel tussen die twee gróót manne – “God” en “Satan”.

Een persoon uit die klein groep het gesê dat seerkry en swaarkry maar deel van die lewe is.

Dat mense vandag – in die laaste helfte van die eerste dekade van die 21ste eeu sulke kák glo is die skuld van die godsdiens wat mense oor die eeue heen perdedrolle vir vye verkoop het.

Kan die godsdiens nou nie maar vir eens en vir altyd fôkof nie!?

Helaas, Landman sluit wrágtag af met: “… hoop is ‘n werkwoord… Dis iets waarmee ons ons hande moet vuilmaak… En dis tog iets wat Satan nie by ons kan steel nie.”

Sátan!?

Hie’ gaat ons al weer!

Nee, ma’ die kerk sal vaardighede leer! Die kerk wil net hélp!

Aaaag fôkof, man!

Written by Nathan Bond

October 20, 2008 at 07:24

Posted in Religion must go!

82 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. Johannes!!!!!!!!!

    Ek is so bly jy is nog met ons. Ek was bang jy is weggeraap.

    Want as jy weggeraap is en my vrou nie, gaan ek haar en haar baas bliksem.

    Daan Van der Merwe

    March 18, 2009 at 08:42

  2. johannes coetzee praat so lekker ironies van “gesels.” Die ou pêl, hy gesels nie; hy lewer elke keer ’n lesing. Waar hy die spesifieke bog vandaan kry sal ons nie eers Oktober 2011 utvind nie.

    Well, Hans Matthysen, glaring irony besides, if I’m like a stuck record, then your role as the scratch cannot be missed. So, Hans Matthysen, where is this “evidence” you keep writing of (and ducking past)? Show it to me and I’ll consider it carefully. If it is satisfactory, you have my word that I’ll go away after posting a full, unconditional and unequivocal apology for doubting your superior wisdom. Without it, you can count on my continued prodding for it.

    Con-Tester

    March 17, 2009 at 22:22

  3. Johannes, jy lieg vir jouself, want jy kannie van hierdie blog af wegbly nie. Jy is nou soos ‘n leë blik, want jy probeer nou ‘n lawaai maak.

    Hans Matthysen

    March 14, 2009 at 23:01

  4. Con-tester, jy raak nou soos ‘n grammefoonplaat wat vashak. Ek het nie gesê jy is stjoepit nie, maar as jy nou self dit so wil sien, dan het jy maar seker ‘n skoen aangetrek, wat jy reken, jou pas.
    Dit wil voorkom of baie boeke jou deumekaar maak.

    Hans Matthysen

    March 14, 2009 at 22:56

  5. DW

    kan jy nie weer ‘n biekie begin praat nie, ten minste het die crap wat jy kwyt geraak het in reaksie op ons eindtyd info meer sin gemaak…

    Vandag oor 800dae sal ons ten minste weet waar ons gaan wees…. maar soos Hans en Con-t te kere gaan dink ek ons moet maar weer begin gesels….?

    johannes coetzee

    March 11, 2009 at 15:21

  6. Dis nie my oog wat vol kak is nie. Dis jou storie. Saamgevat, lui jou geneurie so: “Ek het bewyse, jy kan dit nie sien nie, want jy’s te stjoepit, nyah nyah-nyah nyah nyah!”

    Jou siel (al drie van hulle wat nou eintlik een is) sit nog steeds vas in my yskas, hoor? Wragtig. Dis waar want ek sê dis waar. Ek kan vir jou ’n ou boek wys as jy my nie wil glo nie.

    Con-Tester

    March 6, 2009 at 08:35

  7. Con-tester, God is die woord en wanneer dit in dade omskep word, het die woord vlees geword nl. die Seun van dade, Christus. Daarop volg die resultate, naamlik vrede, blyskap en vertroosting,m.a.w. die Heilige Gees.
    Hou op kyk met ‘n oog vol kak, dan sal jy nie kak sien nie.

    Hans Matthysen

    March 5, 2009 at 21:42

  8. Nou toe, Hans Matthysen help my dan asb. om jou eienaardige wiskunde, waarin “3 = 1” geld, ordentlik te verstaan, want ek wil nie blind bly nie. Maar onthou asb. ook dat jou stoom/water/ys vergelyking kak is vir die bogenoemde redes.

    Con-Tester

    March 5, 2009 at 10:24

  9. Hans skryf:”Die tyd word min, so jy beter deel word van die Liggaam van Christus en weg kom van die dwaaling.”

    Hellow Johannes

    DW

    March 5, 2009 at 07:30

  10. Johannes, as jy 2 Tim. 2, behoorlik deur lees, mag jy agter kom, dat twee manne ontrou geword het in hul geloof, naamlik om dag vir dag te sterwe, sodat Christus, dag vir dag in hulle kan opstaan en deur hulle te kan lewe. Hulle was dus nie meer aktief in die gemeente (wat Sy liggaam is) en het derhalwe, die gees van dwaling ontvang. Die tyd word min, so jy beter deel word van die Liggaam van Christus en weg kom van die dwaaling.

    Hans Matthysen

    March 5, 2009 at 00:09

  11. Rick, Con-tester, Nathan, DW en Johannes, as julle nie kan sien dat resultate van die woorde wat gespreek is omdat dit in dade omskep is, alles een is, is julle duidelik nog met blindheid verslaan. Julle is so behep met die water, stoom en ys, dat julle, julleself daarin versuip.

    Hans Matthysen

    March 4, 2009 at 23:54

  12. Johannes , wanneer (jaar het jy die Kerk verlaat ?
    Oor een ding stem ons beslis saam-ek stel nie belang in jou foking kakpraat nie – Mooi man. Die 2011 kak van jou sekte sal ek nooit , soos in foking nooit , ernstig opneem nie, behalwe om ernstig daaroor te spot.
    Ek kan nie sien hoekom jy so foking onnosel is nie, ek het reeds op die link wat jy gegee het vir jou op bl. 1 van hulle tydlyn die sotheid van jou redenasie gegee. Hulle praat van ‘n MOONTLIKE EINDE.
    Fok in die geval is die kerke meer Bybel . Die kerke praat van ‘n definitiewe einde.
    En dan as jy foking weet wat in 325 gebeur het sal jy sien julle aanbid dieselfde foking mens gemaakte 3 gotte wat 1 maar 3 is wat foking 1 is.

    PSSS , ek het ook e-sword en kan vir jou tot tekste in Arabies en foking Porra past as jy wil.
    Jy is ‘n dom foking doos wat jou familie ernstige skade gaan berokken en jou familie in ‘n moerse verleentheid gaan bring.
    Jy is ‘n tipiese doos wat ook deur Benny Hinn of David Korech gevang sou word.

    Jy is reg , die uurglas van jou kakpraat loop leeg

    DW

    February 7, 2009 at 12:02

  13. DW

    Jy verwar duidelik nog die god wat deur die kerke aanbid word en die God van die Bybel. Ek het verlede jaar bykans ‘n volle jaar aan jou gespandeer om aan jou die onderskeid te verduidelik…!

    Hoe het ek dit dan nou met ‘n intellegente welleerde hoogs opgevoede man soos jy…?

    Hans se “toestand” kan ek dit nog verstaan want hy sit nog onder die gesag van sy kerk en dus “vasgevang” onder ‘n krag van dwaling wat volgens 2 Thess 2:11 deur die God van die Bybel Self gestuur is.

    Dalk verstaan jy Hollands… (2Th 2:11) En daarom zal God hun zenden een kracht der dwaling, dat zij de leugen zouden geloven;

    So DW my bru…. dissie dieselfde God nie. Die God van die Bybel het die kerke en kerkstrukture op 21 Mei 1988 …. nou amper 20jaar lank terug “uitgespuug” en aan satan die mag gegee om oor hulle te regeer totdat God hom en sy volgelinge finaal op 21 Oktober 2011 met vuur gaan verteer.

    (2Pe 3:10) Maar de dag des Heeren zal komen als een dief in den nacht, in welken de hemelen met een gedruis zullen voorbijgaan, en de elementen branden zullen en vergaan, en de aarde en de werken, die daarin zijn, zullen verbranden.

    Die dag van die Here sal dus soos ‘n dief in die nag kom oor die kerke en kerkstrukture kom…. vir diegene wat deur die God van die Bybel uitverkies is tot redding sal die dag nie soos ‘n dief kom nie.

    Dis hoekom ons muslim en buddistiese broers wat nou hierdie eindtyd boodskap oor die radio hoor (in hulle eie taal) vandag deur die God van die Bybel gered word….! Besoek gerus http://www.familyradio.com om te sien hoe hierdie eindtydboodskap deur hierdie broers van ons in India, Pakistan, China, Japan, Russia, en al daai ander sogenaamd “onbereikte lande” in die oosblok gehoor en geglo word.

    Kom nou DW die uurglas loop leeg bru… “time no longer”… Openb 10:6

    johannes coetzee

    February 6, 2009 at 09:56

  14. Hans skryf, so terloops, ken jy God se genade?

    O my fok ma jy is laf ? Ken jy Satan se genade , of liewe Heksie s’n?

    Hans en Johannes , nou hoe is dit dan so dat die Heilige Gees vir julle verskillende boodskappe oor die gotte gee. Is die cont van ‘n Gees dan ‘n verdeler of dalk nie die einste foking Duiwel (fok hom) nie?
    Hans,Johannes- hoekom weet julle so min van jul eie geloof af? Kry julle nie skaam nie?

    DW

    February 4, 2009 at 11:08

  15. Tja…

    Eintlik is DW se reaksie op die yswaterstoomgod die korrekte een. Moenie nog met godiote probeer slimpraatjies maak nie. Fôk hulle gewoon op. Dis in elk geval so maklik soos om ‘n waenhuisdeur op ‘n tree met ‘n baksteen raak te gooi.

    Nathan Bond

    February 4, 2009 at 08:46

  16. Hans skryf: “Die drie is dus een en dieselfde soos water, stoom en ys”

    Die 3 Water-gotte wat 3 is maar 1 is.

    1. Die Ys -God . Hy is so foking gevries sy gat is so toe soos ‘n kleios se gat .Hans weet hoe bang die gotte vir die hell is !!!!!

    2. Die Stoom God. Sy/hulle staan bekend as liewe Jeeeeesssssus. Onthou die gotte het afgedaal na die Hel voordat sy/hulle opgestyg het. Water moet moes warm word voordat dit opstyg. Toe die gotte opgestyg het, kondenseer sy /hullen en word wolke. Vandaar die wolk waarop Johannes en Hans eendag verder gaan opvaar.

    3. Die Water-God. Water is kamertemperatuur – Dit is nie warm ook nie koud nie. Hierdie gotte gaan deur die ander uitgespoeg word omdat sy/hulle nie ware gelowiges is nie. Dit is hierdie gotte wat maak of hulle IS maar hulle IS NIE.

    DW

    February 4, 2009 at 07:53

  17. Nuusflits!

    Buchan lei biddiens vir drooggeteisterde Karoo: http://www.dieburger.com/Stories/Streek/OosKaap/19.0.1270027402.aspx

    Angus is baie besig, maar kan Vrydag tyd afstaan om van Durban na die Oos-Kaap te vlieg. Moerse nice ou!

    Maar, hoekom is dit droog? Daar is verskeie faktore (ek is nie ‘n meteoroloog nie), onder andere aardverhitting. Aardverhitting ontstaan agv hoe CO2 vlakke in die atmosfeer.

    Hoekom bly Angus nie eerder in Durban voordat hy nog CO2 die lug in pomp nie? Vliegtuie is juis die hoofsondaers in aardverhitting. Maar wat, moenie worry nie, god is in charge!

    rick

    Rick

    February 4, 2009 at 04:14

  18. Tester en Bond, besonders baie dankie vir die insiggewende verduideliking.

    Om eerlik te wees, ek het nie eers krities oor die water, stoom en ys vergelyking gedink nie. Ek het dit outomaties as ‘n gelowige se argument aanvaar. Dis dalk effe bevooroordeeld van my, iets waarteen almal moet waak, maar as jy kyk na die kak argumente wat gelowiges die afgelope tyd hier voer, dan kan ek sekerlik vir my ‘fout’ verskoon word.

    rick

    Ns, weet iemand of daar ‘n aanlyn kopie van ‘Religulous’ beskikbaar is? Ek soek die hele www vol, maar kan niks vind nie. Ek het die trailer seker al 10 keer gekyk, en dit raak nou vervelig…

    Rick

    February 4, 2009 at 03:46

  19. Verder het omtrent almal van ons ondervindings van water, stoom en ys wat maklik herhaalbaar is. Ons kan H2O fase-verskuiwings van enige fase na enige ander ene toe bewerkstellig deur passende hantering van die atmosferiese druk en/of temperatuur. Daar’s selfs ’n sekere kombinasie van druk en temperatuur – die s.g. “tripel punt” – waar H2O al drie fases gelyktydig kan beklee in ’n reëlmatige uitwisseling tussen die verskillende fases.

    Kortliks, ons ken presies die toepaslike wette, maatreëls en syfers wat ys/water/stoom beheer. Nie só die wette van ’n drie-enige god nie, en dus is daar geen geldige gronde nie waarop die twee gelyk gestel kan word. Daarom bly dit ’n niksseggende vergelyking, al laat dit sekere gelowiges slim en bevredig voel.

    Con-Tester

    February 3, 2009 at 21:24

  20. Rick

    Hans se “water, stoom en ys” is ‘n stelling wat Bill Maher ook gegooi het toe ‘n Jesus-akteur in ‘n Christen-“pretpark” dit gesê het tydens die verfilming van Religulous.

    Maar water, stoom en ys is verskillende goed, nie een nie en beslis nie terselfdertyd die drie verskillende goed nie. Dis ‘n kák analogie wat net vir verdomde Christene wat ten alle koste móét glo beïndruk.

    Nathan Bond

    February 3, 2009 at 20:18

  21. (1) Sien jy nou johannes coetzee, daar is ene Hans Matthysen wat jou god se Ewige en Onveranderlike Waarheid™® (℗ & © 325 AD*) beter ken as jy. Verwys ook na punt (2), onder.

    (2) Sien jy nou Hans Matthysen, daar is ene johannes coetzee wat jou god se Ewige en Onveranderlike Waarheid™® (℗ & © 325 AD*) beter ken as jy. Verwys ook na punt (1), bo.

    Nou’s dit twee hondjies wat mekaar se sterte jaag.

    ______________________
    * Soos hersien 381, 431, 449, 451, 553, 680-681, 692, 754, 787, 869-870, 879-880, 1123, 1139, 1179, 1215, 1245, 1274, 1311-1312, 1341-1351, 1409, 1414-1418, 1423-1424, 1431-1445, 1512-1514, 1545-1563, 1672, 1870-1960, 1962-1965 Anno Dominee/Dom Min Nie et seq.

    Con-Tester

    February 3, 2009 at 17:40

  22. DW

    Hans skryf: “Die drie is dus een en dieselfde soos water, stoom en ys”

    Fok, daar het jy dit! Jy het dit toe al die tyd reg gehad, nl. die 3 gotte wat 1 is wat 3 is wat 1 is wat 3 is…

    rick

    Rick

    February 3, 2009 at 17:05

  23. DW, ek het al oor die opstanding uit die dode geskryf en jy het dit sekerlik nie gelees nie. Geen mens gaan fiesies uit ‘n graf opstaan nie. Ek was dood in misdaad en sonde en met die verskyning van Christus (die Weg, Waarheid en Lewe), het ek uit die graf van onkunde opgestaan en is nou saam met Christus, wie se liggaam die gemeente is (Kol.1 v 24), in ‘n nuwe lewenswandel.
    Geloof sonder werke is dood.
    Die saak oor die sogenaamde gotte het ek ook al verduidelik en weereens het jy dit sekerlik nie gelees nie. God is woord en wanneer die woord my leefwyse word, is Christus sigbaar. Die resultate bring vertroosting en vrede nl. die Heilige Gees. Die drie is dus een en dieselfde soos water, stoom en ys.

    Hans Matthysen

    February 3, 2009 at 13:08

  24. Johannes, so terloops, ken jy God se genade?

    Hans Matthysen

    February 3, 2009 at 12:43

  25. Johannes, jy kies om sekere verse te ignoreer en dan glo jy die getuienis van mense. Jy kry die gees van dwaling as jy afwyk van die gesonde leer va Christus. Jy is duidelik nie in Christus nie omdat jy Sy liggaam verwerp. Jy is ook nie bereid om my ‘n ander verklaring te gee vir Rom. 8, of enige ander teksvers wat ek al gemeld het. Die mense wie jy navolg, het ook nie vir jou terugvoer gegee, oor wat jy gesê het, jy na hulle sal verwys. Vrae en stellings wat ek volgens die Bybel aan jou gegee het.

    Hans Matthysen

    February 3, 2009 at 12:40

  26. Johannes

    Ons kan sinvol oor ‘n stripclub , of Schummie gesels , maar die foking gotte en 2011 , se moer.

    DW

    November 22, 2008 at 09:31

  27. DW

    Ek is erg telleurgesteld… ek dog dan ons voer ‘n sinvolle gesprek?

    Aggenee dude… hoe het ek dit dan met jou?

    johannes coetzee

    November 21, 2008 at 14:38

  28. Hans

    Hoe anders kan ek as minagtend wees teenoor iemand wat in gotte glo , dat dooie mense uit hulle grafte opstaan , mense wat dood is weer gaan kom , mense wat gotte se stemme hoor .

    Nee Hans , glo maar net dat ek nie minagtend is nie , net soos jy in jou gotte glo.

    Vertel my hoe kan jy ‘n sinvolle gesprek met enige gelowige voer , as jy in die gotte glo is jy pleinweg foking laf.

    DW

    November 21, 2008 at 13:29

  29. Hans *ek herkaal maar net ingeval jy my comments by ‘n vorige artikel nie raakgesien het nie.

    *Ons verskil van mekaar en beide van ons is deeglik bewus daarvan. Totdat ek of jy of beide van ons tot ‘n ander oortuiging kom gaan enige gesprek tussen ons vrugteloos en ‘n mors van tyd wees.

    Kom ons aanvaar dit so respekteer mekaar se standpunte todat een van ons die “lig” sien.

    Vir solank jy jouself onder die gesag van enig kerkstruktuur bevind sal jy blootgestel bly aan die “krag van dwaling” wat deur die God(e) van die Bybel Self gestuur word.

    Tot dan toe gaan ek nie weer op enige van jou vrae of opmerkings reageer nie. Wanneer jy hopelik voor 21 Mei 2011 dalk agterkom dat die God van die Bybel wat die Ou en Nuwe Testamentiese kerkstrukture ingestel het, hulle ook afgebreek het en dat die kerk-era finaal vir ewig verby is, sal ek dalk weer meer sinvol met jou kan praat. Die kerk-era het amptelik op 21 Mei 1988 ten einde geloop… soos ‘n dief in die nag.

    God het begin om Sy laaste oes deur die monde van Sy “ewige kerk” (die bruid) in Sy koninkryk in te bring, steeds deur middel van Sy Woord (die Bybel), maar buite die afvallige institusie van die kerke en kerkstrukture (wat almal maar net besig is met hul eie do-it-yourself gospels).

    Mag God elkeen van ons genadig wees.

    johannes coetzee

    November 21, 2008 at 10:52

  30. Rick, God is nie ‘n mens, sigbaar of nie sigbaar.
    Sou jy 2 Kon. 12 lees, sal jy sien wat moet met die tiendes gedoen word. Dit is maar die huurlinge, waarteen Jesus ons waarsku, wat hulleself daaruit verryk, tot hulle eie ewige nadeel.

    Hans Matthysen

    November 20, 2008 at 21:47

  31. DW, omdat jy nie iets sinvol het om te sê nie, is jy nou maar walglik. Ek kannie dink, dat jou ouers, vir jou, so ‘n swak voorbeeld gestel het. Jy is werklik minagtend teenoor hulle, soos jy jouself handhaf. Om met jou debat te voer, is maar om pêrels vir die swyne te gooi. Jammer dat die woord so diep moet sny en ek vertrou, dat dit skeiding sal bring, tussen jou siel en jou gees, sodat jy eerder, met God se Gees sal verenig.

    Hans Matthysen

    November 20, 2008 at 21:41

  32. Johannes, as Christus in my is en ek ‘n lid aan Sy liggaam is, hoekom sal ek nou vrees vir 2011. Rom. 8 v 1; Daar is dan nou geen veroordeling vir die wat in Christus Jesus is nie, vir die wat nie na die vlees wandel nie, maar na die Gees.
    Ek gaan reeds kerk toe om die prediking te hoor, sodat ek myself kan ondersoek, om te kyk, of ek nog in die geloof is. Ek is nie enig in my soort omdat die liggaam van Christus, uit baie lede bestaan.

    Hans Matthysen

    November 20, 2008 at 21:27

  33. Hans skryf”
    DW, jy maak beweerings en tog staaf jy niks, waarop ek jou die teendeel kan bewys.”

    Ja natuurlik kan ek nie bewys of ,Zeus ,Thor ,Jesus Christus ooit draad getrek het of self pielstyf gekry het nie. Ek kan ook nie bewys of god die maagde in die hemel probeer spyker nie.

    Dan kan ek ook nie bewys of Maria Magdalena vir Jesus ‘n bloujob gegee het nie, en ook nie of God saam met die HG ‘n 3 soms op Maria getrek het nie.

    Maar dat geloof ‘n kakpraat storie is hoef ek nie te bewys nie , die Bybel bewys dit .

    DW

    November 19, 2008 at 13:53

  34. Hans jys enig in jou soort…! Klink nie of dit meer nodig is dat jy jouself ondersoek nie. Jy het dit bru, jy het dit.

    (2Co 13:5) Ondersoek julself of julle in die geloof is; stel julself op die proef. Of is julle nie seker van julself dat Jesus Christus in julle is nie—as julle ten minste nie verwerplik is nie!

    johannes coetzee

    November 19, 2008 at 10:30

  35. Hans

    Jy is reg , as iemand oor die gotte “God ” praat kan jy net beweringe maak – maw kakpraat.

    DW

    November 18, 2008 at 15:58

  36. Johannes

    Jy is beslis n slaaf, ‘n slaaf van n hoogs benoderde baas, n baas wat links en regs dood maak, wat lyding veroorsaak en wat glad nie skaam is daaroor nie. Jy kan NOU ontsnap, maar net as jy die besluit maak. Ek hoop jy doen.

    Lees wat George Carlin oor geloof geskryf het:

    “When it comes to bullshit, big-time, major league bullshit, you have to stand in awe of the all-time champion of false promises and exaggerated claims, religion. No contest. No contest. Religion. Religion easily has the greatest bullshit story ever told. Think about it. Religion has actually convinced people that there’s an invisible man living in the sky who watches everything you do, every minute of every day. And the invisible man has a special list of ten things he does not want you to do. And if you do any of these ten things, he has a special place, full of fire and smoke and burning and torture and anguish, where he will send you to live and suffer and burn and choke and scream and cry forever and ever ’til the end of time!

    But He loves you. He loves you, and He needs money! He always needs money! He’s all-powerful, all-perfect, all-knowing, and all-wise, somehow just can’t handle money! Religion takes in billions of dollars, they pay no taxes, and they always need a little more. Now, you talk about a good bullshit story. Holy Shit!”

    Rick

    November 18, 2008 at 08:12

  37. DW, jy maak beweerings en tog staaf jy niks, waarop ek jou die teendeel kan bewys.

    Rick, as ‘n siel gered word, dan is God bly tot Sy eer en as ‘n siel verlore gaan, dan is die duiwel bly soos een wat skuld toe-eien.
    Ek is eintlik inge-ent, in die olyfboom Christus, miskien is dit dieselfde as geindoktrineer.

    Nathan, die geveg tussen God en Luci, vind plaas in die mens. You win sum, you loes sum? God is nie ‘n mens nie en Luci ook nie, soos ek al voorheen gesê het.
    1 Kor. 15:50 Maar dit verklaar ek, broeders, dat vlees en bloed die koninkryk van God nie kan beërwe nie; ook beërwe die verganklikheid nie die onverganklikheid nie. God het dus nie behae in vlees en bloed nie en ek het jou reeds ingelig, hoe jy God kan ontmoet.
    Dit is nie alle godsdienstiges, wat die slimste mense op aarde, reduseer tot idiote nie.
    Ek myself is ‘n denkende persoon.

    Johannes, soos Paulus, het ek reeds gesterwe sodat Christus deur my kan lewe en daarom het die tweede dood, nie mag oor my nie. Ek was ook dood in misdaad en sonde, tog het ek verander, al het ek nog nie ontslaap nie, want ek het opgestaan in ‘n nuwe lewenswandel, tot eer van God. Rom 8:6 Want wat die vlees bedink, is die dood, maar wat die Gees bedink, is lewe en vrede. Die vleeslike denke is dus die verganklike (sterflike) en die geestelike denke, die onverganklike (onsterflike).
    Ek verskil dus heelwat met jou, as dit by 1 Kor. 15 v. 51 tot 55 kom.

    Hans Matthysen

    November 17, 2008 at 23:46

  38. rick

    Ek verkies eerder om ‘n slaaf van d Baas te wees wat ook Baas is van d slaaf wat dink hys Baas.

    johannes

    November 17, 2008 at 20:17

  39. Johannes

    ligloop virrie dywel. Hy het n bedrieglike systap en versnelling wat ongeewenaard is. Habana se gat!

    Die dywel, hys mededoenloos, hys arrogant, vreesloos en deins terug vir niemand nie. Hy is moerse fiks en het n neiging om die gang van n wedstryd in n oogwink te verander. Ligloop vir hom…

    Dis natuurlik as jy in hom glo. Gelukkig doen ek nie, net soos ek ook nie in sy ewe wrede ‘vyand”, god, glo nie.

    Johannes, ek is vry. Is jy rerig so vry soos jy dink jy is?

    rick

    Rick

    November 17, 2008 at 18:14

  40. Nathan

    Jy sê: “Dit is ongevraag en onbillik om sommer so individue se name rond te slinger.”

    Hoekom?

    As jy my in dieselfde katagorie plaas as manne soos Jimmy Loader en Ben Du Toit, is ek baie trots. Jou diagnose met betrekking tot ons geestelike toestand vat ek dan van wie dit kom en takseer dit dienooreenkomstig na waarde.

    Daan Van der Merwe

    November 17, 2008 at 16:27

  41. DW ek dink nie dis nodig om op jou aanmerkings te reageer nie… dit het my egter onmiddelik aan die volgende insident in die Bybel laat dink:

    (Dan 3:16) Sadrag, Mesag en Abednégo het geantwoord en aan koning Nebukadnésar gesê: Ons ag dit nie nodig om u hierop ‘n antwoord te gee nie.

    (Dan 3:17) As onse God wat ons dien, in staat is om ons te verlos, dan sal Hy ons uit die brandende vuuroond en uit u hand, o koning, verlos;

    (Dan 3:18) maar so nie, laat dit u dan bekend wees, o koning, dat ons u gode nie sal dien nie en die goue beeld wat u opgerig het, nie sal aanbid nie.

    O ja, die rules kan nie verander word nie. Nadat God die Bybel klaar geskrywe het kan dit nie verander word nie.

    Ons leef tans in beseringstyd bru…!

    johannes coetzee

    November 17, 2008 at 08:57

  42. Nie ‘n Rocky nie dude ‘n Rock ….!

    (Psa 18:2) The LORD is my rock, and my fortress, and my deliverer; my God, my strength, in whom I will trust; my buckler, and the horn of my salvation, and my high tower.

    johannes coetzee

    November 16, 2008 at 17:41

  43. Johannes
    Jy skryf:
    Al wat ons doen is om d banner en basuin v oorwinning te waai en te blaas….! Anders as met rugby ondersteuners wat maar net kan hoop dat hul span dalk gaan wen.

    Jissis , ja .
    Gods ou Johannes , onthou net daar is fokol extra time of beseringstyd na die 21 Oktober 2011.

    Daai 3 gotte van jou moet hulle moves voor die 22 de maak.

    En moet nie met die kak kom dat “God” die rules kan verander nie . Hierdie foking keer moet hy sy eie rules nakom. Ek hoop jy kom dit ook na , want as die 22 de Oktober aangebreek het is jou foking god moertoe , en jy is die doos in die dorp.

    Maar laat ek jou nou ‘n “geheimenis” vertel. Teen Junie 2011 gaan jy foking hoop vir beseringstyd want dan sal jy al agtergekom het die kakpraat het jou ingehaal….om nie eers te praat van September 2011 nie …..en dan die WREDE ontnugtering van 22 Oktober 2011 .

    Jirre Jissis Johannes ,jy moet maar vir jou kry.

    DW

    November 16, 2008 at 16:53

  44. Johannes ,

    Hoe sal jy dink , is die 3 gotte darem nog op speaking terms met die duiwel?

    DW

    November 16, 2008 at 16:34

  45. Johannes

    Ek dink “die ou dywil” gaan jou stats bevraagteken. Ek meen “Lucifer” skop “God” se gat al rondom die aardbol. Daar is géén manier hoe jy na ons ou planeetjie kan kyk en tot die gevolgtrekking kom dat “God” besig is om te wen nie. “God” is agter op besit, gebiedsvoordeel en op die telbord. En “God” se losskakel fôk vrééslik op. En sy vasskop vou in elke skrum. En sy haker vind nie sy slotte in die lynstane nie. En sy heelagter is heeltyd uit posisie.

    Maar miskien is “God” ‘n kosmiese “Rocky Balboa”. Onthou julle nog hoe Rocky deur al 690 episodes dik gedonner is vir 50 rondtes en dan slaat hy sy opponent één snotskoot 2 sekondes voor die einde?

    Dis natuurlik nou as jy onnosel genoeg is om te dink daar ís ‘n “God” en ‘n “ou dywil”. En “Rocky” was rêrig.

    Nathan Bond

    November 16, 2008 at 09:33

  46. rick

    Die invalshoek gaan nie op 21 mei 2011 anders wees nie. Die verskil tussen ‘n rugbygameplan en d gameplan van d God(e) van d Bybel is dat d oorwinningscore al bekend is…!

    Die score is 200miljoen vir d God(e) van d Bybel en zero virri dywil

    Al wat ons doen is om d banner en basuin v oorwinning te waai en te blaas….! Anders as met rugby ondersteuners wat maar net kan hoop dat hul span dalk gaan wen.

    johannes

    November 16, 2008 at 08:47

  47. Daan

    Dit is ongevraag en onbillik om sommer so individue se name rond te slinger.

    Die heel slimste mense op aarde word sporadies geredelik deur die godsdiens gereduseer tot idiote. Dit is een van die dinge wat godsdiens so afstootlik maak.

    Glo jy dat daar ‘n “God” is? Ja? Jy’s waansinnig. Punt. Of jy nou ‘n boemelaar is, of die president van Amerika.

    Ek is maar net ‘n denkende primaat – kyk my avatar.

    Nathan Bond

    November 15, 2008 at 21:24

  48. Nathan

    Sou jy sê dat Christengelowiges soos Prof. Jimmy Loader en Dr. Ben du Toit bossies is, welwetende dat albei minstens 2 keer jou breins het? En daarmee sê ek hoegenaamd nie dat jy dom is nie. Inteendeel.

    Daan Van der Merwe

    November 15, 2008 at 19:39

  49. Godsk!, Hans!

    Ek sien nou eers jou “… as ‘n siel skade ly, is dit relefant. God het nie behae in vlees en bloed nie” hierbo!

    Wát!?

    “God” het nie belang by mense se fisiese pyn en lyding nie!?

    Soos ek vele male al gesê het: Ek wil hierdie “God” vrééslik graag ontmoet. Ek wil my middelvinger in sy oog steek, die bliksem.

    Nathan Bond

    November 15, 2008 at 09:37

  50. Daan

    As jy hou van wat ek geskryf het, dan moet jy verseker met die laaste sin saamstem!

    Sam Harris meen dat die meeste Amerikaners beïndruk is dat George Bush “God” se stem hoor, maar dat hulle hom sal laat sertifiseer as hy sou sê hy hoor “God” se stem deur, sê, die JFK skildery in die Withuis.

    Die punt is: as jy in “God” glo is jy bossies; ongeag hóé jy glo. Of jy nou glo die wêreld gaan in 2011 vergaan, of láter – dis die wederkoms van “God” wat belaglik is, nie 2011 nie.

    Nathan Bond

    November 15, 2008 at 09:28

  51. Ai Nathan!

    Ek het jou kommentaar op die dude, bru Bybeliet se pos al hoe meer geniet en nou moet jy kom en met jou laaste sin alles opfok!

    Ai jai jai jai jai jai jai jai jai!

    Daan Van der Merwe

    November 15, 2008 at 08:41

  52. Johannes

    Hoekom neem jy nie my uitnodiging aan nie en skryf ‘n artikel oor hoe de fôk jy en joune by 2011 uitkom!? Dit moet ‘n Gödeliaanse kalkulasie wees!

    Of het julle al die letters in die NT afgetrek van die letters in die OT en met die 3945ste desimale plek van pi vermenigvuldig en deur die hoeveelheid Moslems in New York gedeel en toe die aantal stoelgange van die gemiddelde Mosambieker per dekade afgetrek?

    Nee.. smaak my julle het die bevolking van die Vatikaan ook nog bygetel en deur die aantal bedorwe stembriewe in die verkiesing van die Beheerliggaam van die Laerskool Pippie Langkous gedeel.

    Die louter kák wat godskjinnirs glo… Oi, vey!

    Nathan Bond

    November 14, 2008 at 19:04

  53. Johannes

    Baie dankie’dude’, maar ek sal wag vir Hans se terugvoering. Hopelik is dit n beter poging as jou tipiese 2011 respons.

    Johannes, ek het n uitdaging vir jou. Probeer n slag n ander benadering. Teen die tyd weet almal wat jou fundmentele denkwyse is, maar vir interressantheidshalwe, hoekom verander jy nie jou invalshoek nie, in rugbyterme, jou ‘aanvalslyne’. Jou game is vervelig, dalk moet jy jou wedtsrydplane effe wysig…..Dis net n voorstel.

    groete

    rick

    Rick

    November 14, 2008 at 18:52

  54. Sorry Hans dat ek hier inchip…!

    Dis presies wat gedurende laaste 5 maande van die bestaan van hierdie heelal gedurende die periode 21 Mei 2011 tot 21 Oktober 2011 gaan gebeur….!

    Wanneer Luci en kie op die laaste dag (21 Oktober 2011) saam met die “gedagtenis” van dood finaal vir ewig deur die Almagtige God (wat deur die Bybel ondermeer as ‘n verterende vuur beskryf word) vernietig word sal selfs enige nagedagtenis van hulle bestaan en werke en die nagedagtenis van die bestaan van “dood” uit die koninkryk van God uitgewipe wees….!

    Gone, Whêg, Finito….. dood waar is jou angel

    (1Co 15:51) Kyk, ek deel julle ‘n verborgenheid mee: Ons sal wel nie almal ontslaap nie, maar ons sal almal verander word,

    (1Co 15:52) in ‘n oomblik, in ‘n oogwink, by die laaste basuin; want die basuin sal weerklink, en die dode sal onverganklik opgewek word; en ons sal verander word.

    (1Co 15:53) Want hierdie verganklike moet met onverganklikheid beklee word, en hierdie sterflike moet met onsterflikheid beklee word.

    (1Co 15:54) En wanneer hierdie verganklike met onverganklikheid beklee is en hierdie sterflike met onsterflikheid beklee is, dan sal vervul word die woord wat geskrywe is: Die dood is verslind in die oorwinning.

    (1Co 15:55) Dood, waar is jou angel? Doderyk, waar is jou oorwinning?

    Die God(e) hoef hom nie te stoei nie bru, net met die asem van sy mond deur die verskyning van Sy wederkoms sal genoeg wees. Soos met die varke : Gaan!

    Onthou jy dan nie dude?

    johannes coetzee

    November 14, 2008 at 15:22

  55. Hans

    Ek hoor ook graag jou antwoord op Rick se probleem: Hoekom kry “God” die éér vir álles; en my ou pél, Luci, kry al die kak? En hoekom stoei die “Almagtige God” nie vir Luci grond toe en beëindig die kak nie!?

    Nathan Bond

    November 14, 2008 at 13:43

  56. Hans

    Dus, Wanneer n siel ‘gered’ word gaan alle eer aan god. Wanneer n siel egter nie gered word nie is dit weens die mens se eie, of die duiwel, se toedoen.

    Op grond waarvan kry god alle krediet vir die goeie dinge, maar word hy/sy vrygestel van al die kak wat hy/sy aanvang?

    Hans, jy klink na n nice ou, maar face it, jys moerse geindoktrineer!

    Rick

    November 14, 2008 at 13:38

  57. Hans

    Hoekom lees jy nie eerder die Bybel en vertel wat daarin staan. Is jy besig om jou jou eie Bybel ste skryf.

    Dit is so jammer dat grootbek X-tine soos jy fokol weet wat in jou eie foking heilige boek staan .

    DW

    November 14, 2008 at 06:55

  58. Rick, dit is God se wil, dat geen siel verlore gaan en ongelukkig is daar baie, wat hul eie wil verkies. Dit wil voorkom of elke een self, bepaal of hul siel, vir God relefant is, of nie.

    Hans Matthysen

    November 13, 2008 at 22:22

  59. Hans, is dit mvn na jou bogenoemde stelling dan nie skokkend dat ”god se woord” erken dat nie al sy kinders die hemel gaan haal nie?

    Duidelik is nie alle siele vir god relevant nie!

    rick

    Rick

    November 12, 2008 at 04:20

  60. Nathan, as ‘n siel skade ly, is dit relefant. God het nie behae in vlees en bloed nie.

    Hans Matthysen

    November 11, 2008 at 22:20

  61. Hans

    As iemand my kind skade berokken gryp ek in. En jý?

    Maar jou “God” sit op sy gat en doen niks nie as sy “kinders” (laat die bloedjies na mý toe kom) afgryslik ly.

    En die gelowiges hou aan om “Sy Naam” te prys.

    God is ‘n opperste dóós.

    Nathan Bond

    November 9, 2008 at 07:00

  62. Nathan, mense maak droog en dan blameer jy God. Jou logika klink nie vir my baie verstandig nie.

    Hans Matthysen

    November 8, 2008 at 21:40

  63. Hans

    Vreugde?

    Kan ek vreugde hê as ek in ‘n god glo wat toesien hoe dermiljuisende kinders van honger sterf?

    Issie “God” se skuld nie! Maar “God” kyk toe.

    Waar is die vreugde, Hans? Help my verstaan, assebief?

    Nathan Bond

    November 7, 2008 at 07:33

  64. Nathan, jy “het jare se kak” en ek het jare se vreugde, oor dieselfe, naamlik God. Ek dink die kak is in jou oog.

    Hans Matthysen

    November 6, 2008 at 21:54

  65. Liezl you make a mistake if you think that people who rage against the evil that religion does, hate you. That’s not true. We hate what religion does, the lies it tells and the way it claims superiority and DEMANDS that you do not think for yourself.

    If you are allowed to think, think on this: Think of (and read up on) every religion you know of and why you think that religion is false.
    You believe in only one God when there are so many offering you their services. We just believe in one God less than you!* And probably for the same reasons that you don’t believe in the others.

    *(thanks to Stephen Roberts for this clear thought)

    bewilderbeast

    October 22, 2008 at 13:41

  66. Lizl

    It’s not “God” that is to blame – his is justified by his nullity. It is “His children” that are to blame.

    If you believe and keep the nonsense to yourself, you’ll hear no objection from me. But bring the stupidity of gods and devils into the open and you’ll find me there, lexicon sword ‘aflashing!

    You make it sound as if some “god” “allowed” me free will. Nope. It’s of my own making.

    Nathan Bond

    October 22, 2008 at 12:51

  67. Explain something to me? Why is it that in this day and age everyone is so open minded about alternative beliefs… we are bombarded by literature, articles and tv programmes about “healing crystals”, “auras”, “chakras”,reiki”, “kaballah”,
    “scientology” etc, etc, etc… and we all have the attitude that we’ll live and let live and let people believe what they want to?

    However, as soon as GOD is mentioned some people lose their minds completely! People can’t even say His Name anymore! They speak about “A Higher Power”, “The Universe”, “The Spirit”.

    Many people have an issue with religion because of the many atrocoties which have been committed in the name of religion… I get it. People have been led astray by fanatical psycopaths spewing religious text… I get that too! So God is blamed for every horrible event that ever happened in the world because you can either trace it back to the church (which is a brick building filled with ordinary sinful people trying to get guidance and do better) or you can say “why did He let it happen”? Right? Wrong!

    What about FREE WILL. We all have it. We sometimes know what we’re doing is wrong, that little voice inside you is telling you “dont” but you still do it anyway right and then things go from bad to worse… do you blame God, is it His fault for not “saving” you from yourself? You made your choice – FREE WILL!

    I’m not blogging to bible bash anyone and I wouldn’t judge anyone else either… I am far from perfect and in no way qualified but its easy to spew swear words at Christians because no Christian typing on it would swear back (a bit like bringing a knife to a gunfight for the Christians, isn’t it?)🙂

    You are entitled to believe (or not believe) whatever you want. Your business. Your life. Your soul. I am entitled to believe what I do. I believe in God. My life. My soul.

    If you are reading this and you hate everything and everyone associated with God and you’ve given up believing – then you’re walking around with an empty feeling which you can’t fill with anything no matter how hard you try. I believe God fits into that space. I want you to believe that too but … you have FREE WILL….so I can pray that you do but in the end its your choice.

    You can blog against God till you’re blue in the face people but why make it your mission in life? Ever hear the quote “there’s no such thing as bad press”? Well thats what this blog is. You’re defeating your own purpose. I came across this blog by accident but after reading it I felt compelled to speak up and confirm my belief and trust in God.

    So thanks because you haven’t accomplished a thing because after all your hate-speak He still loves you, He will still forgive you and He will still come into your heart if you just ask.

    … and yes, here it comes….I WILL PRAY FOR YOU because thats just how we Christians operate!🙂

    Liezl Wolfaardt
    NEWLANDS

    Liezl Wolfaardt

    October 22, 2008 at 11:19

  68. Johannes hier is jou missing teks

    Moses 6 vers 6 -66 ( the King Fuck you vertaling 6/6/1666)

    En Ek , die jaloerse 3 gotte in een gaan die wêreld van die land af opfok . Julle sal fokol kan doen en verkoop tussen Mei 2011 en Oktober 2011 nie , want dan gaan ek julle eers opfok , julle huise , julle waens en julle bote ja alles wat julle van my gesteel het gaan voor my aangesig opgefok word.
    Julle wil mos nie na my Profeet Johannes luister nie , kak gaan julle kak, so spreek die jaloerse 3 gotte in 1 , want Ek Is .

    DW

    October 21, 2008 at 18:13

  69. Johannes!

    Johannes!!

    Johannes!!!

    Jy kan die hele Bybel honderd maal teks vir teks hier pos as jy dan wil, maar dit sê net mooi níks oor hierdie 2011-onsin nie!

    Wáár kom jy en watsenaam aan die datums!?

    Hou op teksverse aanhaal en skrýf vir ons hoekom jy meen 2011 is die jaar der jare.

    Toe nou! Jy het ‘n forum. Ek gaan jou nie redigeer nie. Ek gaan jou stuk publiseer nés jy dit aanbied. Laat ons hoor!

    Nathan Bond

    October 21, 2008 at 15:16

  70. DW soms is ek maar al te dankbaar vir my “dof”-geit, noem my maar “doffel” die Bybeliet…! Noem my maar net wat jy wil…!

    Sien jy hierdie dag. Sien jy hierdie datum. Dis vandag die 21ste Oktober 2008…!

    Vandag oor presies 3jaar gaan die woorde wat God deur die mond van Eségiël (en baie ander profete waarvan die Bybel ons vertel) verklaar het, in vervulling. Die kerke en kerkstrukture het alreeds geval (sonder dat hulle dit agterkom net omdat hulle hardegat is), nou kom die res van die wêreld aan die beurt.

    Ek kon nie anders as om die hele hoofstuk te kwoteer nie:

    (Eze 7:1) Daarna het die woord van die HERE tot my gekom en gesê:

    (Eze 7:2) En jy, mensekind, so spreek die Here HERE tot die land van Israel: Einde! Die einde het gekom oor die vier hoeke van die land.

    (Eze 7:3) Nou is die einde oor jou, en Ek sal my toorn teen jou uitstuur en jou oordeel volgens jou weë en al jou gruwels op jou laat neerkom;

    (Eze 7:4) en my oog sal jou nie verskoon nie, en Ek sal nie spaar nie, maar Ek sal jou wandel op jou laat neerkom, en jou gruwels sal in jou midde wees; en julle sal weet dat Ek die HERE is.

    (Eze 7:5) So sê die Here HERE: Onheil op onheil, kyk, dit kom!

    (Eze 7:6) ‘n Einde kom, die einde kom, dit word wakker teen jou; kyk, dit kom!

    (Eze 7:7) Die lotsverandering kom teen jou, inwoner van die land! Die tyd kom, die dag is naby! Rumoer en geen vreugdegeroep op die berge nie!

    (Eze 7:8) Nou sal Ek binnekort my grimmigheid oor jou uitgiet en my toorn teen jou laat uitwoed en jou oordeel volgens jou weë en al jou gruwels op jou laat neerkom.

    (Eze 7:9) En my oog sal nie verskoon nie, en Ek sal nie spaar nie; Ek sal dit op jou laat neerkom volgens jou weë, en jou gruwels sal in jou midde wees; en julle sal weet dat Ek die HERE is wat slaan.

    (Eze 7:10) Kyk, die dag, kyk, hy kom! Die lotsverandering het uitgegaan, die roede het gebloei, die trotsheid het uitgespruit.

    (Eze 7:11) Die geweld het opgegroei tot ‘n roede van goddeloosheid; niks van hulle sal oorbly nie of van hulle menigte of van hulle gedruis, en niks heerliks sal aan hulle wees nie.

    (Eze 7:12) Die tyd het gekom, die dag is naby; laat die koper nie bly wees nie en die verkoper nie treur nie; want toorngloed is daar oor die hele menigte van die land.

    (Eze 7:13) Want die verkoper sal nie teruggaan na wat verkoop is nie—ook as hy nog in die lewe is; want die gesig aangaande die hele menigte van die land sal nie herroep word nie, en niemand sal homself deur sy ongeregtigheid in sy lewenskrag versterk nie.

    (Eze 7:14) Hulle blaas met die trompet en maak alles klaar, maar niemand trek na die oorlog toe nie; want my toorngloed is oor die hele menigte van die land.

    (Eze 7:15) Die swaard buite, en die pes en die hongersnood binne; hy wat in die veld is, sal deur die swaard sterwe; en hy wat in die stad is, hom sal die hongersnood en die pes verteer.

    (Eze 7:16) En die wat uit hulle ontvlug, sal ontvlug; maar hulle sal op die berge wees soos duiwe van die klowe wat almal klaag, elkeen vanweë sy ongeregtigheid.

    (Eze 7:17) Almal se hande sal slap word, en almal se knieë sal wegvloei soos water.

    (Eze 7:18) Ook sal hulle rouklere aangord, en angs sal hulle oordek; en oor al die aangesigte sal skaamte wees en op al hulle hoofde ‘n kaalte.

    (Eze 7:19) Hul silwer sal hulle op die strate gooi, en hulle goud sal ‘n voorwerp van afsku wees; hul silwer en hul goud sal hulle nie kan red in die dag van die grimmigheid van die HERE nie; hul siel sal hulle daarmee nie versadig of hul ingewande daarmee vul nie, want dit was die struikelblok tot hulle ongeregtigheid.

    (Eze 7:20) En die pragtige sieraad daarvan het hulle as voorwerp van trots opgestel, en die beelde van hul gruwels, hul verfoeisels het hulle daarmee gemaak; daarom het Ek dit vir hulle tot ‘n voorwerp van afsku gemaak.

    (Eze 7:21) En Ek sal dit in die hand van vreemdes oorgee as roof en aan die goddelose van die aarde as buit, dat hulle dit ontheilig.

    (Eze 7:22) Ook sal Ek my aangesig van hulle afwend, en hulle sal my skat ontheilig: inbrekers sal daar inkom en dit ontheilig.

    (Eze 7:23) Maak ‘n ketting klaar, want die land is vol bloedgerigte en die stad is vol geweld.

    (Eze 7:24) Daarom sal Ek die kwaadaardigste nasies laat kom, wat hulle huise in besit sal neem, en Ek sal die trots van die sterkes laat ophou, en hulle heiligdomme sal ontheilig word.

    (Eze 7:25) Die angs kom; en hulle soek vrede, maar dit is nie daar nie.

    (Eze 7:26) Onheil op onheil kom, en gerug op gerug is daar; en hulle sal ‘n gesig verlang van die profeet, maar die wet sal verlore wees vir die priester en die raad vir die oudstes.

    (Eze 7:27) Die koning sal rou, en die vors sal hom beklee met verbasing, en die hande van die mense van die land sal deur skrik verlam wees. Ek sal met hulle handel volgens hulle weg, en volgens hulle verordeninge sal Ek hulle vonnis; en hulle sal weet dat Ek die HERE is.

    johannes coetzee

    October 21, 2008 at 15:11

  71. Johannes

    “””The Bible

    The Bible is a Book that is absolutely true and trustworthy. It is the centerpiece, the keystone of this study.
    “””

    Wel dis waar ons verskil . Jy is net nog te dof om dit agter te kom.

    DW

    October 21, 2008 at 13:49

  72. Dit klink na ‘n regverdige en rein gedagte. Johannes, hier is nou vir jou n geleentheid om meer substansie aan jou ‘2011 groete’ skryfstyl te gee. Dit is duidelik dat jou Bybelversies aanhlings nie oortuigend is nie. Ek stel voor jy maak volle gebruik van hierdie geleentheid!

    rick

    Rick

    October 21, 2008 at 13:03

  73. Johannes

    Skryf vir ons! Of is jý dalk banggat? Ek is gewoon nie bereid om deur Camping se skrywe te worstel nie. Maar ek sal ‘n précis van jou daaroor lees en hier publiseer vir bespreking.

    Ek meen my voorstel is uiters redelik! Wat sê jy? Hier is jou kans om ons te oortuig!

    Nathan Bond

    October 21, 2008 at 12:48

  74. Banggat…!

    johannes coetzee

    October 21, 2008 at 10:57

  75. Johannes

    Ek is ‘n spoedleser en ek lees honderde en honderde en honderde bladsye elke week. Oor baie goed. Ek moet deur oneindige dokumente werk in my onderneming. Ek lees oor goed waarin ek belangstel, soos die godsdiens se invloed; politiek; letterkunde en die ander kunste.

    Ek gaan nié Camping se storie lees nie. Hoekom nie? Ek ken die Bybel. Ek ken die Bybel baie, baie beter as baie, baie mense wat aanspraak maak op Bybelkennis. As dít arrogant klink moet dit maar arrogant klink. Ek het egter ook baie, baie meer respek vir die Bybel as just about enige Christen. Ek lees die Bybel vir wat dit is en lees nie snert soos “weervoorspellings” daarin nie.

    Maar hiér is ‘n aanbod vir jou: Skryf vir my ‘n artikel oor Camping se teorie en stuur dit na nathan.e.bond@gmail.com en ek sal dit hier op hierdie blog plaas vir bespreking.

    Hoe lyk dit?

    Nathan Bond

    October 21, 2008 at 10:39

  76. DW

    Nee Hy is die Baas van die plaas … bru

    Nathan ek sal veel eerder voor die tyd met jou die “steak” geniet, en ek sal daarvoor betaal ook…! As jy net bereid is om aan my die geleentheid te gee om aan jou te verduidelik hoe en waar hierdie verborgenhede in die Skrif geskrywe staan. Dit lyk nie vir my jys lus om self daaroor “huiswerk” te doen deur die boek http://www.timehasanend.org self te lees nie.

    Waar is jy woonagig..? As ek dalk in jou omgewing vir besigheid is kan ons die steak ding doen, nooit sommer vir DW en Daan saam… dit wil vir my voorkom of julle “kop in een mus” (of is dit “mis”)…? E-mail maar as jy dalk skaam is die mense sien ons gaan oor die Big Bang 2(011) praat.

    johannes coetzee

    October 21, 2008 at 09:24

  77. “Die voëls van die hemel gaan meer kos het as die mens in daar die laaste 153 dae…!”, seg Johannes 2011 Coetzee.

    Ek was nog altyd lief vir hoender en volstruis en vleis wat vlieg. En ek kan vuur maak sonder mêkies. Ek gaan lekker eet totdat D-dag verby is. En dán! Dán gaan ek weglê aan daai steak wat J2011C vir my gaan koop.

    Nathan Bond

    October 21, 2008 at 08:05

  78. Want Hy het duur vir jou sondeskuld betaal.Wie sal tog weet…?

    Shame is die fokker platsak ?

    DW

    October 21, 2008 at 06:51

  79. DW dis reg bru dis reg… raak ontslae van jou diepgewortelde haat, Jesus was nog altyd die slaansak en Hy is dit nogsteeds. Ongeag hoe jy hom vloek, verneder, verwerp ens. het geen effek op Hom nie! Die ou wat langs Hom aan die kruis gehang het het nog een oomblik deel gehad aan die spottery net om die volgende oomblik te hoor dat hy nog dieselfde dag in die paradys saam met sy Saligmaker sal wees.

    DW ek stel nie belang in die biekie geld wat jy het nie. Ek het geleer dat as ‘n mens met God op finansiële terrein wil kompiteer ‘n mens baie gou jou geld verloor. Ek wil elke pennie voor 21 Mei 2011 blaas om vir wie ookal rondom my is te waarsku van daardie aller verskriklike dag wat aan die kom is….! Vanaf 22 Mei 2011 tot en met 21 Oktober 2011 gaan die wêreldse goud en geld niks werd wees nie, ‘n stukkie brood gaan meerwerd wees as een kilogram goud…! Dit gaan die huidige val van die geldmarkte na die spreekwoordelike sondagskoolpiekniek laat lyk.

    Die voëls van die hemel gaan meer kos het as die mens in daar die laaste 153 dae…!

    (Openb 19:17) En ek het een engel sien staan in die son; en hy het met ‘n groot stem uitgeroep en vir al die voëls gesê wat in die middel van die lug vlieg: Kom hierheen en versamel julle tot die maaltyd van die grote God,

    (Openb 19:18) dat julle kan eet die vlees van konings en die vlees van owerstes oor duisend en die vlees van sterkes en die vlees van perde en van die wat daarop sit, en die vlees van almal, vrymense sowel as slawe, klein sowel as groot.

    Maar die mense het nie opgehou om God te laster nie…. hoemeer jy Hom laster hoeveel te meer gaan die volgende Woorde van God in vervulling….!

    (Openb 16:10) En die vyfde engel het sy skaal uitgegooi op die troon van die dier, en sy koninkryk is verduister, en hulle het hul tonge gekou van pyn;

    (Openb 16:11) en hulle het die God van die hemel gelaster oor hulle pyne en oor hulle swere, en het hulle nie bekeer van hul werke nie.

    Maar tot dan toe is daar nog hoop, genade, liefde… no matter what….! As jy een van Sy uitverkorenes is kan jy maar vloermoere gooi soos jy wil, red gaan Hy jou red….!!! Want Hy het duur vir jou sondeskuld betaal.

    Wie sal tog weet…?

    johannes coetzee

    October 20, 2008 at 19:22

  80. Jirre Jissis foking Johannes

    Kan jy nie skryf sonder om ‘n foking teks te copy en paste nie. Gods ! is jy foking heeltemal onnosel en fuctup geïndoktrineer.

    Dink jy ek het nie ‘n foking Bybel nie , jissis dalk het ek meer as jy .

    Dink jy, jy is die enigste poes wat eindtyd voorspellings maak / gemaak het? Tot jou gotte ,Jesus fucking Christ het sy naam gat gemaak met sy wederkoms.
    Gods en nou kom ‘n foking doos soos jy en raak nog meer kak kwyt.

    Stop die kak praat , laat ons elkeen R 10 000 in ‘n trust rekening sit en dan kyk wat gebeur . Ek daag jou uit .

    DW

    October 20, 2008 at 13:24

  81. Man, Johannes, ek het dit gehád!

    “… hulle verkeer onder ‘n krag van dwaling wat deur God gestuur is…” !?

    Wat is “God” se fôkkin probleem!? Waarom laat “God” die mense “dwaal”? Is jy van jou verstand af, man!? Wat se kak is dít!? En hierdie 2011 stront van jou! Get real, man. Asseblief tog. Dit raak nou beyond belaglik. Begin solank spaar vir skoonmaakdienste – jy gaan tonne eier van jou bakkies moet afvee ná die “oordeelsdag”. En jy moet nog vir my ‘n Kanonkop uit die vroeë tagtigs ook koop. Ná die oordeelsdag.

    Jissis, julle godiote is fôkkin nuts. Fôkkin núts!

    Baie meer mense het nodig om soos DW te klink, meen ek. Jy kan nie ‘n godioot agter die oor kielie nie; jy moet die bliksem op die neus moer. Tússen die toe ogies. (By wyse van spreke natuurlik. Ek slaan nie. Ek is nie ‘n gelowige nie.)

    Nathan Bond

    October 20, 2008 at 10:07

  82. Nathan jy klink soos DW…! Coolit bru…coolit, hulle weet nie wat hulle doen nie, en hulle verkeer onder ‘n krag van dwaling wat deur God gestuur is…

    (2Th 2:11) En daarom sal God hulle die krag van die dwaling stuur, om die leuen te glo,

    (2Th 2:12) sodat almal geoordeel kan word wat die waarheid nie geglo het nie, maar behae gehad het in die ongeregtigheid.

    Godsdiens was nog altyd daar. Godsdiens gaan verdwyn wanneer God dit Self in 2011 gaan vernietig wanneer God nog een laaste maal gaan spreek…

    (Heb 12:25) Pas op dat julle Hom wat spreek, nie afwys nie; want as húlle nie ontvlug het nie wat Hom afgewys het toe Hy op aarde ‘n goddelike waarskuwing gegee het, veel minder óns wat ons van Hom afkeer nou dat Hy uit die hemele spreek.

    (Heb 12:26) Toe het sy stem die aarde geskud; maar nou het Hy belowe en gesê: Nog een maal laat Ek nie alleen die aarde nie, maar ook die hemel bewe.

    (Heb 12:27) En hierdie woord: nog. een maal, wys duidelik op die verandering van die wankelbare dinge as geskape dinge, sodat die onwankelbare kan bly.

    (Heb 12:28) Daarom, omdat ons ‘n onwankelbare koninkryk ontvang, laat ons dankbaar wees, en so God welbehaaglik dien met eerbied en vrees.

    (Heb 12:29) Want onse God is ‘n verterende vuur.

    Nog een maal, nog een laaste maal…. dan is dit klaar met die “wankelbare dinge” soos ondermeer godsdiens…

    Vandag 942 dae later….!
    10
    9
    8
    7
    6
    5
    4
    3
    2
    0
    1
    1

    Big Bang 2….

    johannes coetzee

    October 20, 2008 at 09:06


Leave a Reply

