Nathan Bond's TART Remarks

Religion: Respect? Ridicule!

Sien jou ánderkant!

with one comment

In vandag se Die Burger, op bladsy twee, links, is daar ‘n roerende huldeblyk aan ‘n jong man wat dood is. Ek is ‘n emosionele mens en wanneer ek só iets raaklees ontstel ek my erg. Ek raak hartseer. Ek voel saam met die agtergeblewenes.

Toe lees ek dít: “Geniet die volkome verlossing by jou vriend Jesus. Herinner Hom daaraan dat Hy ons nooit mag los nie… Ons sien jou in die Ewigheid.”

Ek voel asof ek ure lank kan skreeu! Totdat my stem ingee.

Fôk! Jissis!

Die ontslapene moet “Jesus” herinner dat Hy die agtergeblewenes nie moet “los” nie!? Wat, is Jesus kort van gedagte? Aan die een kant meen ek dis ‘n geldige punt: Soos goed hier op aarde aangaan vergeet Jesus gereeld om na sy kinders om te sien. Perdalkies is dit ‘n goeie idee om iemand te hê wat die bliksem aan sy ondernemings herinner!

“Ons sien jou in die ewigheid.”

Dat mense sulke vals, leë hoop kan koester maak my angstig. Dat gelowiges sulke vals hoop bevorder maak my woedend.

Ek kan die belaglikheid van “God” en al die waansinnige dogma wat daarmee saamgaan nog met ‘n afmakende grynslag hanteer, maar wanneer die godsdiens gewone mense op hierdie manier boelie, raak ek opstandig. Die verdoemende skade wat die godsdiens gewone sout-van-die-aarde mense berokken is oorweldigend. Dit tap my emosioneel. En laat my besef dat die godsdiens op alle gebiede beveg moet word.

Written by Nathan Bond

November 29, 2008 at 13:06

Posted in Religion must go!

One Response

Subscribe to comments with RSS.

  1. Nathan, ek kan niks sê op hierdie saak, behalwe dat ek anders glo as daardie mense. Volgens Kol.1 v 24, is die gemeente die liggaam van Christus Jesus.

    Hans Matthysen

    January 15, 2009 at 22:48


Leave a Reply

