Nathan Bond's TART Remarks

Religion: Respect? Ridicule!

Elvis is on this bus!

with 11 comments

In reaction to the London bus advertisements that there probably is no God, Christians are hitting back with “There IS a God. BELIEVE…”

Believe.

Belief is simply not good enough. Belief is a copout.

The Scottish geneticist, J.B.S. Haldane, used to say that it is more important to know about Darwin than to believe in Adam or Noah; that it is more important to know that Koch killed cholera that to believe that David killed Goliath; that is is more important to know that the Wright brothers took to the sky than to believe that Jesus did.

“There IS a God.”

Says who!? Where’s your evidence?

How about a bus proclaiming “There IS a Nessie/Yeti/Unicorn/Sasquatch.”

Or how about this on the opposite side of  “There IS a God. BELIEVE…” : “Elvis is on this bus!”

“Irrationally held truths may be more harmful than reasoned errors”, said English biologist Thomas Huxley.

Written by Nathan Bond

February 7, 2009 at 10:56

11 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. DW, dankie. Dit was nou sinvol en ek het dit geniet.

    Con-tester, I have shown many how to find evidence of God, with success, yet, there are those who are disable and will always be blind.

    Hans Matthysen

    March 13, 2009 at 00:00

  2. Hans

    “”Terloops, wat HET van die Bybeliet geword? Ek mis sy bydrae””

    Sy datums was verkeerd , die wegraping het vroeer as beplan plaasgevind.

    DW

    March 3, 2009 at 10:56

  3. “Ek beskou dit as ‘n laagtepunt om die naam van die gesiene Bybelwetenskaplike in die selfde (sic) paragraaf as die van foking Johannes -die foking dom cont (sic)- te noem.”
    🙂🙂 DW, DW, DW!!!🙂🙂🙂🙂

    Baie dankie vir die link. Ek is besig om die tesis te lees en ek moet sê, ek is baie beindruk. Ek sal in die toekoms WC se bydraes op Kletskerk met meer waardering lees.

    Terloops, wat HET van die Bybeliet geword? Ek mis sy bydraes.

    Daan Van der Merwe

    March 2, 2009 at 13:18

  4. But you can only say that you have the evidence. You can’t apparently show it to anyone who asks, so what darn good is that?

    Con-Tester

    February 27, 2009 at 09:06

  5. I have got my evidence of God’s existence and it would appear, that you have not yet got yours.

    Hans Matthysen

    February 26, 2009 at 23:30

  6. Yaah! “That’ll be the day” – They all stood on the shoulders of BUDDY HOLLY. If he’d had more than his slender 18 months . . . .
    “The day the music died” – BELIEVE! hee hee

    bewilderbeast

    February 11, 2009 at 23:03

  7. Elvis!? Are you sure? Because I thought Clapton is god and that The Beatles are more popular than Jesus.

    Con-Tester

    February 7, 2009 at 14:55

  8. Johannes

    Nathan het hier ‘n link op sy site –
    Kliek op ;
    https://nathanbond.wordpress.com/does-yahweh-exist/
    en dan op
    http://upetd.up.ac.za/thesis/available/etd-03192004-135203/
    Gaan lees dit . Jy kan ook meer van die Bybelwetenskaplike lees by http://www.kletskerk.co.za/
    Sit net sy naam onder die soekfunksie in en begin lees.

    Hy skryf onder die naam Wedergestorwe Christen. Gaan soek hom ‘n bietjie op. ( Ek beskou dit as ‘n laagtepunt om die naam van die gesiene Bybelwetenskaplike in die selfde paragraaf as die van foking Johannes -die foking dom cont- te noem. )

    DW

    February 7, 2009 at 12:19

  9. My dik lyfie is nou séér gelag.

    Nathan Bond

    February 7, 2009 at 11:24

  10. en dit gaan nie die normale “rock show” van Elvis weesi…

    johannes coetzee

    February 7, 2009 at 11:15

  11. nog 119 weke my china…. nog 119 weke

    (1Kor 13:11) Toe ek ‘n kind was, het ek gepraat soos ‘n kind, gedink soos ‘n kind, geredeneer soos ‘n kind; maar nou dat ek ‘n man is, het ek die dinge van ‘n kind afgelê.

    (1Kor 13:12) Want nou sien ons deur ‘n spieël in ‘n raaisel, maar eendag van aangesig tot aangesig. Nou ken ek ten dele, maar eendag sal ek ten volle ken, net soos ek ten volle geken is.

    (1Kor 13:13) En nou bly geloof, hoop, liefde—hierdie drie; maar die grootste hiervan is die liefde.

    Daai “eendag” is hier dude …. 832 skrale dae

    johannes coetzee

    February 7, 2009 at 11:14


Leave a Reply

