Nathan Bond's TART Remarks

Religion: Respect? Ridicule!

Om te lag oor 21 Mei 2011

with 110 comments

20 Februarie 2011. Net na lunch. Rapport berig vandag oor die lotjie wat meen alles eindig op 21 Mei vanjaar.

Ons hier op Tart Remarks ken die storie. Johannes Coetzee is al iets allerverskrikliks bespot op hierdie blog.

Ek meen die lede van die Family Radio Judgement Day-2011-beweging is verspot.

Maar wat is nou eintlik die verskil tussen mense wat meen die wêreld eindig en Jesus kom haal sy kinders op 21 Mei 2011, en mense wat meen die wêreld eindig en Jesus kom haal sy kinders op ‘n onbekende toekomstige dag iewers in hulle leeftyd?

Setel die spot in die datum, of in die event?

Hoekom lag tradisionele gelowiges Family Radio se oortuigings af as gelowiges dieselfde oortuigings deel – en slegs oor die datum verskil?

In dieselfde koerant vandag is daar briewe oor pastoor Isak Burger se boek 5 minute voor en ná die dood (ek dag dis twee verkillende boeke, maar wat weet ek nou) en ‘n berig oor ds Pieter Fourie se duiweluitdrywery.

Hoe glo tradisionele gelowiges oor wat na die dood gebeur en oor wat duiwels is en kan doen?

Is tradisionele oortuiginge aanvaarbaar as die uitkomstes ‘n vae toekomstige verwagting is, maar verwerplik as dit ‘n teenswoordige verwagting is?

Wat is nou eintlik die verskil tussen die events toe Jesus duiwels in ‘n spul varke ingedryf het en toe Fourie duiwels wie weet wáárheentoe gedryf het – met respek vir diereregte?

Written by Nathan Bond

February 20, 2011 at 13:08

Posted in Religion must go!

110 Responses

Subscribe to comments with RSS.

  1. So wat is nou die hersiende datum(s) vir die wegraping, johannes?

    En dink jy dat julle hierdie een reg gekry het?

    Of sal julle dalk hierna nog raaiskote nodig kry?

    Gaan julle aanhou met jul kak tot julle vrek?

    Want jul hemelpappa is nogal heelwat onbetroubaar in dié hinsig, nè?

    Con-Tester

    February 22, 2013 at 18:30

  2. Ons is terug…..in lewende lywe!!!

    Openb 11:9-11 En mense uit die volke en stamme en tale en nasies sal hulle lyke drie en ‘n halwe dag lank sien en nie toelaat dat hulle lyke in die graf gelê word nie. Die bewoners van die aarde sal bly en verheug wees oor hulle en sal vir mekaar geskenke stuur, omdat dié twee profete die bewoners van die aarde gepynig het. En ná die drie en ‘n halwe dag het ‘n gees van die lewe uit God in hulle ingegaan, en hulle het op hul voete gaan staan, en ‘n groot vrees het geval op die wat hulle aanskou het.

    johannes

    February 22, 2013 at 16:23

  3. So Hanswors, since you see things so clearly, why don’t you educate me by answering my questions?

    After all, it should be a cakewalk for someone who “understand[s] more of the Bible than what you ever can know or understand” (Discombobulation thread, December 22, 2011 at 23:20). Or are you also going to “rest [your] case with [me]” and “from here on out [I] will for the largest part be ignored by [you]”?

    Which reminds me: Hey Bollocksed Goofs (😆😳 ), what’s your answer, “yes” or “no”? (Crickets still chirping and…). Should I remind you of the question, to which I defy you to point out where you have given an unequivocal “yes” or “no” answer to? So far, your answer has been silence, which is preferable to the more typical evasion. But will you answer? Please? Or are you going to carry on sulking?

    Con-Tester

    January 12, 2012 at 23:01

  4. Con-Tester, everybody are not as confused as you are as there are those who understand and of course with your attitude, the chances are very slim that you will ever see the light.

    Hans Matthysen

    January 12, 2012 at 22:43

  5. Shazee, kyk maar na my skrywe van 18 May en Con-Tester se antwoord, moontlik kan dit jou help.

    Hans Matthysen

    January 12, 2012 at 22:38

  6. Hans, ky moet regtig probeer kophou ou maat.
    Ek pos vir Verifanie n skrywe omtrent n gesprek wat ons ongeveer n maand gelede gehad het en jy val uit die bloute vir Con – Tester aan nadat daar 5 maande laas hier kommentaar gelewer is. Waarvan praat jy? Ek begin regtig worry oor jou.

    Shazee

    January 11, 2012 at 22:32

  7. You’re right, Hanswors: I have no idea what you’re gibbering about. Nor, I hazard, does anyone else besides you.

    Maybe instead of talking such unintelligible crap you should take a stab at answering my questions.

    Which reminds me: Hey Bollocksed Goofs (😆😳 ), what’s your answer, “yes” or “no”? (Crickets still chirping and… I’m sure you know it by now). Should I remind you of the question, to which I defy you to point out where you have given an unequivocal “yes” or “no” answer to? If your answer isn’t silence, it’ll be evasion. Sure as an egg is ovum, facewise.

    Con-Tester

    January 11, 2012 at 22:14

  8. Con-Tester, you have to try and change the subject in question because you must have realized that it is above you. Shame!

    Hans Matthysen

    January 11, 2012 at 21:56

  9. Verifanie, onthou nog ons eerste gesprek? Die waar ek gese het ek het so lekker gelag vir jou aan merking oor die dominee?
    Wel ek het dit weer raakgelees en dit is jy wat dit geskryf het – “om te lag oor 21 Mei 2011, Feb 20, 2011 at 21.44 –
    Ek het weer gelag dat die trane loop, dit bly hondsnaaks.

    Shazee

    January 11, 2012 at 13:40

  10. Julle breinlose spul godiote hardloop altyd en onophoudend weg — van die realiteit … dude.

    Soos b.v. om ordentlik te lees … dude. Soos b.v. om ’n ooreenkomste t.o.v. Chateau Petrus te maak en na te kom … dude. Ons sal jou dan sekerlik hierso kry die 22ste Oktober propvol kak verskonings en met ’n verdere uitstelling van D-dag, nè … dude?

    Con-Tester

    August 29, 2011 at 12:48

  11. lyk dit vir jou of ons weggehardloop het….dude?

    johannes coetzee

    August 29, 2011 at 12:09

  12. Ja, so lekker vergeet van daai 21 Mei 2011 verleentheid, nè? O wag, iets belangriks het tog gebeur daai dag (maar julle onnosel etters weet net nie presies wat nie) en die voltooiïng daarvan staar ons innie ga-sig. Kannie wag vir die dom verskonings op 22 Oktober nie. Sekerlik sal die wegrapsing nog ’n slag uitgestel word. Dit is natuurlik indien die simpel spul se knaters groot genoeg is om hulle hul gevrete weer hier te laat wys…

    Con-Tester

    August 23, 2011 at 15:51

  13. Ek wonner wie is die johannes coetzee dude….noudat 21 Oktober nader kom?

    johannes coetzee

    August 23, 2011 at 15:29

  14. Hanswors, as usual you aren’t able to discuss Mickey Mouse. That’s because you can’t be bothered to find out what it’s all about. Poor, self-depriving you.

    Con-Tester

    May 18, 2011 at 22:19

  15. abbr title=”The clown with sausages for brains.”>Hanswors, as usual you aren’t able to discuss Mickey Mouse. That’s because you can’t be bothered to find out what it’s all about. Poor, self-depriving you.

    Con-Tester

    May 18, 2011 at 22:18

  16. Con-Tester, as usual you are incapable of debating the subject in question.

    Hans Matthysen

    May 18, 2011 at 22:12

  17. Soois, jy het nagelaat om iets te sê oor daardie geslag. Sal graag wil hoor?

    Hans Matthysen

    May 18, 2011 at 22:08

  18. Johannes,

    Het jy stadig gelees hoe Nathan jou opsom:

    Jy is delusional, Johannes, en jou idees oor hierdie “wegrapsing” reduseer jou van ‘n passievolle apologeet tot ‘n jammerlike skuimbek 😆

    Satan

    May 16, 2011 at 17:10

  19. DV,nog 131 uur ……(Opb 3:3)

    Vrede

    johannes coetzee

    May 16, 2011 at 07:38

  20. 5 days, 21 hours and 7 minutes*.

    Peace.

    ————————

    * To go ’til Doosday. Genuine.

    Con-Tester

    May 15, 2011 at 20:52

  21. Nog 5 dae 21 uur en 24 min

    Vrede

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 20:36

  22. Fuck me gently johannes coetzee, you’re far more damaged than appearances have thus far suggested. Now you’re citing a bunch of atheists who are laughing at your narrow-minded idiocy as proof because they’re lampooning your obstinate stupidity!? You think this is some kind of road trip to Damascus? I might well be the Fool of your fairytale book’s Proverbs. Then again, I might not. In either case, you’re miles and miles ahead of me, squandering your precious salvation time on what is a relative backwater, Internetically speaking. While your concern for my “immortal soul” (whatever the fuck that might be) is touching, I’m intrigued that you and your cronies have very, very recently acquired brand new vehicles. Repossession not a problem for you, eh?😆

    Con-Tester

    May 15, 2011 at 20:26

  23. Nog 5 dae 21 uur en 40 min

    Vrede

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 20:20

  24. Johannes

    Ek is ‘n skeptikus, maar in hierdie 21 Mei-geval is ek doogewoon ‘n spotter met waansinnige snert wat deur dikkoppe vir soetkoek opgevreet word.

    Jy is delusional, Johannes, en jou idees oor hierdie “wegrapsing” reduseer jou van ‘n passievolle apologeet tot ‘n jammerlike skuimbek.

    Ek dink jy verdien beter. Kry ‘n saak wat saakmaak en bevorder dít; los hierdie patetiese oergedagte van kabouters in die lug wat sommige van ons ter wille is en andere van ons gaan vernietig.

    Ag nee man! Kry vatplek en trek jouself uit hierdie moeras van waansin.

    Nathan Bond

    May 15, 2011 at 20:17

  25. Nathan en Con-T

    Toemaar julle skeptics sal rus en vrede kry na 21 Mei.

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 20:07

  26. Con-T

    Soos ek gesê het ; die boodskap het soos varkmasels versprei en tot die varke moes gehoor gee aan die waarheid van God.

    South African Skeptics

    http://forum.skeptic.za.org/fun/judgement-day/msg19899/?PHPSESSID=773e129f1e806865f7730a00c446adff#new

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 20:04

  27. Con-T jy is die dwaas van Spreuke . Daar is niemand dower as die een wat nie wil luister nie.
    Hierdie Bybelse waarheid van Judgement day het die wêreld oorspoel. Dis een van die 5 mees gelese artikels op Yahoo.
    En dan kom jy as dwaas en wil God se werk nietig verklaar !

    Vrede

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 19:59

  28. Hoekom moet ek jou onnosele strooi lees, johannes coetzee, hmm? Jou hele uitgangspunt, beginde nog voor Camping ’n enkele woord geskryf het, met die bestaan van jou god, en insluitend van jou verwarde opvatting van jou storieboek is een simpel uitgestrekte kakspul. As jy en jou breindooie makkers reg is, sal die tekens op 21 Mei onmiskenbaar wees. Of wil jy nou anders beweer? Die presiese besonderhede van die voortgang is mos fokken onbelangrik! Maar in plaas daarvan om die eintlike vraag te beoog, wil jy nou karring en kerm oor wat ek gelees het en wat nie asof dit enige flippen verskil gaan maak. Ek herhaal: jou hele uitgangspunt van sy dwaas begin tot sy belaglike einde is een groot absurde komedie behalwe vir die feit dat jy’n sosiale spons gaan wees op die 22ste as jy regtig so oortuig van jou standpunt is dat jy “voorgesorg” het volgens jou eie advies.

    Moet ek dit miskien nog duideliker stel vir jou?

    Con-Tester

    May 15, 2011 at 19:51

  29. nathan daar is 5 dae 22uur en 15 minute oor om sake met God reg te maak.

    Vrede broer vrede . Know you know.

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 19:47

  30. Ek het gróót vrede, Johannes, en ek gaan baie lekker aan my Chateau Petrus drink, dankie!

    Dat groot, uitgevrete mense sulke kak kan glo soos “fêmilierydiehoe” verkondig is gemoedsbekakkend.

    Nathan Bond

    May 15, 2011 at 19:38

  31. Nathan dit is tyd dat jy die ware teachings van God uit die Bybel leer.

    Begin sommer hier dude , http://www.familyradion.com
    Nog 6 dae !
    Vrede vir jou.

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 19:32

  32. Johannes, Johannes, Johannes… Daar wás nooit ‘n “Vloed” nie, jou armsalige dommerd. Nes 21 Mei se wegrapsing en die daaropvolgende “153 dae” se “verdrukking” nie gaan gebeur nie.

    Ek soek my Chateau Petrus. Nie geredelik beskikbaar nie (jy gaan dit nie by Checkers kry nie) so begin soek.

    Nathan Bond

    May 15, 2011 at 19:21

  33. Nathan ek sal graag wil hê jy moet my vraag hierbo oor Noag antwoord.

    So jy ‘n spotter gewees het of genade by God gesoek het toe die fonteine van die aarde oopgebars het en die reën neergestort het?

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 19:15

  34. Con T , jy het duidelik nie die Bybelstudie gelees nie. Die aarde en wêreld gaan aan op 22 Mei. Vir die volgende 153 dae gaan die mense wat agtergelaat is deur die grootste verdrukking en chaos.

    Julle sal in hierdie periode die dood soek maar dit nie vind nie.
    Die naaste wat Nathan aan sy wyn sal kom is die stukkende bottels in die bouvalle wat die aarde soos pes besmet het.

    Ek weet nie waar jy die idee kry dat alles na die 21 gaan ophou om te bestaan nie. Dis maar seker dogma van die kerke wat nog in jou kop skuil. (Hand 1:11) (Joh 3:12-15)

    Vrede vir jou siel.

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 19:11

  35. johannes coetzee wrote (Mei 15, 2011 om 16:00):

    Vraag is eintlik : wat as dit wel so gebeur?

    Dan, ouboet, is ons almal in elk geval ses-nul opgefok, jy insluitend. Dus, ouboet, is ’n baie beter vraag wat julle dom donners gaan maak op die 22ste Mei en die dae daarna as dit dan nie so gebeur nie. Ek reken dat na al julle voorbereidinge, sal julle rondkrabbel soos ’n klomp koplose hoenders met julle klein vlerkies vas in julle holle opgedruk. En dan gaan julle boonop nog ’n groot las plaas op jul medemense om vir julle idiote te sorg. Die punt, ouboet, is dat julle dwaas dose julself eerder moes gedra het asof julle twak voorspellings nie gaan waar kom nie — en ek wed jou dat ’n groot persentasie mense wat wil hê dit moet waar kom, hulself wél so gedra.

    Maar nou ja. Jy’t die vraag gevra en dit ook talle kere duidelik gestel dat dit eevoudig onmoontlik is dat jy verkeerd kan wees. Nathan sal jou dalk ’n wel-verdiende bespotting spaar op die 22ste, maar as jy kom met enige verskoning behalwe, “Jammer ouens, ek erken ek het sommer jarre se kak gepraat!” dan…

    Con-Tester

    May 15, 2011 at 17:52

  36. Inderdaad.

    Wat het die hoer in die eerste plek in “God” se mond gemáák!?

    Siés! Fôk-ít!

    Nathan Bond

    May 15, 2011 at 17:03

  37. “Soois, lees ons Bybelstudie op http://www.familyradio.com en jy sal al die datums en berekeninge daar kry uit die Bybel en Bybel alleen , geen dogma van die hoer van Babilon wat God in 1988 uit sy mond gespoeg het nie.”🙂🙂🙂🙂🙂🙂

    Daan Van der Merwe

    May 15, 2011 at 16:11

  38. Soois, lees ons Bybelstudie op http://www.familyradio.com en jy sal al die datums en berekeninge daar kry uit die Bybel en Bybel alleen , geen dogma van die hoer van Babilon wat God in 1988 uit sy mond gespoeg het nie.

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 16:04

  39. Nathan, die geskiedenis herhaal homself net. Wat sou jy in die tyd van Noag gedoen het , gesmeek het vir vergifnis of gelag het?

    Hoekom praat jy met my? Dis nie net ek wat daarmee saamstem nie, daar is nog baie ander wat maar net die Waarheid wat ons uit die Bybel (en die Bybel) alleen leer uitbasuin.

    Ongelukkig gaan dit wees soos in die dae van Noag, die wereld het geweet van die ark wat hy gebou het maar baie min mense het dit geglo. Die hartseer van dit alles is dat die meerderheid van diegene wat hulself christene of neo-humaniste noem nie glo of die waarheid wat in die Bybel geskrywe staan wil hoor nie.!

    Vraag is eintlik : wat as dit wel so gebeur?
    Het diegene wat die spot dryf nie maar net eers die Bybel gecheck..?
    Tyd sal leer, vandag oor minder as 7 dae sal ons sien hoe die Woord van God net weereens die enigste Waarheid is.

    Mag God elkeen van ons tog net genadig wees tot en met sy koms op 21 Mei 2011.

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 16:00

  40. Hey, what if this rapture thingamabob is only true for Johannes Coetzee!? That is, what if only Johannes Coetzee together with the world’s remaining Camping contingent are gathered up while the rest of the world continues mostly unperturbed? Except for a pricy bottle of wine, would they really be missed? It would certainly make for maximal all-round happiness, and on that basis it would be justified to credit this god with finally actually getting something right…

    Con-Tester

    May 15, 2011 at 11:47

  41. Johannes

    My enigste onopgeloste issue met “God” is dat hy jou nog nie “weggeraps” het nie.

    Chateau Petrus. Wat’s die beste prys wat jy kon kry?

    Het “God” al vertrek, op pad Aarde toe? Hoe lank vat dit van die hemel tot in die Aarde se atmosfeer? Sal Nasa die toergroep optel as hulle in die Melkweg se jurisdiksie aankom?

    Het julle al parkeerplek gereël?

    Nathan Bond

    May 15, 2011 at 10:14

  42. Nathan, ek weet jy het onopgeloste issues met God. Al wat ek graag wil hê is dat jy die ware teaching lees en dit aan die Gees oorlaat om met jou te werk.
    Ek weet jy voel seergemaak oor die leuens en bedrog van die hoer van Babilon . My bede is dat jy sekerheid sal ontvang dat God die hoerkind in 1988 uit sy mond gespoeg het.
    Vrede vir jou.

    johannes coetzee

    May 15, 2011 at 09:41

  43. Nee jong, Sy tyd is nie ons tyd nie.

    Ek gaan jou nou met rus laat sodat die res van jou naweek rustig kan wees.

    As ek nie voor die tyd weer met jou praat nie, sterkte met Woensdag en die verkiesing.

    soois

    May 14, 2011 at 18:11

  44. Nee, dood wens ek niemand nie.

    Maar kan julle nie vra dat hy julle so gou mootlik kan kom haal nie!?
    Sê ek vra mooi!

    Hopelik is johannes reg!

    Njaaaa…

    Nathan Bond

    May 14, 2011 at 18:05

  45. Jong,

    Daar is ‘n paar probleme.

    Eerstens, as Hy nou binnekort kom, is vrede nie die voorland vir die agtergeblewenes nie.

    Tweedens, as Hy nie gou kom nie, wat ek nogal vermoed, gaan julle nog lank met my sit, tensy ek natuurlik doodgaan, maar ek is seker jy wens my darem nie dood nie. Dit sou darem te …eh…verskoon tog my woorde …on-Christelik wees om my dood te wens.

    soois

    May 14, 2011 at 18:01

  46. Nee, nee, bly gerus!

    Julle sal altyd met ons wees.

    Maar ás daar ‘n God was wat beplan het om julle eendag te kom haal, sou ek graag wou sien dat hy sy gat in rat kry en julle kom háál!

    Tot dan, of tot die 21ste…

    Nathan Bond

    May 14, 2011 at 17:54

  47. Ai Nathan,

    as ek jou vrede versteur moet jy my maar van die blog af wegjaag jong.

    soois

    May 14, 2011 at 17:49

  48. En hoe gouer hoe beter.

    Ag, as dit maar kon wees!

    Dan kon ons wat agterbly in vrede voortleef.

    Nathan Bond

    May 14, 2011 at 17:38

  49. Dankie Johannes,
    ek wou net weet, en nee, ek hoef nie berge toe te vlug nie, want Jesus kom my ook haal, vanaand, more, oor 7 dae of oor 1000 jaar. Maak nioe saak nie, want ek gaan saam.

    soois

    May 14, 2011 at 17:34

  50. Soois gaan lees ons bybelstudie en teachings op http://www.familyradio.com

    Al jou vrae word daar vanuit die Bybel geantwoord. Vergeet van die teaching van hoer van Babilon. Nog net ‘n paar dae dude dan sal jy ook die waarheid ken.

    Dis tyd om Berge toe vlug ( die ware woord van God)

    johannes coetzee

    May 14, 2011 at 16:24

  51. Johannes,
    ignoreer jy my of wat?

    Ek vra weer. God het aan Noag gese dat hy 7 dae oor het op 10 Mei 4990VC. Hy het gese dat die res van die mensdom 7000 jaar oor het op 10 Mei 4990VC. Beteken dit nie dat die wegraping vanaand (ek neem aan die Europese vanaand wat gelukkig dieselfde as ons s’n is) gaan plaasvind nie?

    Ek bespot jou nie, ek vra net.

    soois

    May 14, 2011 at 14:37

  52. 😆 A pair of wannabe theologians at work, “solving” lofty doctrinal issues and dodging accusations of heresy. If nothing else, you gotta love the sheer jaw-dropping inanity of this spectacle. By their works shall ye know them. Quite so.😆

    Con-Tester

    May 14, 2011 at 11:17

  53. Nee Hans,

    miskien het jy my verkeerd verstaan, ek gooi nie Matt 24 weg nie, maar jy moet onthou dat Jesus in Matt 24 gevra is oor die wederkoms en dat Hy geantwoord het dat nie eens Hy weet wanneer Hy terugkom nie, maar dat net Die Vader in die hemel weet. Dit is aan Hom gevra voordat Hy op gevaar het na die hemel toe.

    Nou moet jy onthou dat Die Openbaring van Jesus eintlik Die Openbaring van God is. Gaan lees maar die begin van Openbaring, m.a.w Jesus het deur ‘n engel aan Johannes geopenbaar wat God aan Hom (Jesus) geopenbaard het in die hemel, dus nadat Hy opgevaar het. As ek vandag iets nie weet nie is dit nie te se dat ek oormore nogsteeds nie gaan weet nie. Lees nou Openbaring 3:3 1983 vertaling “Dink daaraan hoe julle die evangelie ontvang en daarna geluister het. Hou daarmee vol en bekeer julle. As julle nie wakker word nie, sal Ek onverwags kom soos ‘n dief, en julle sal nie weet wanneer Ek op julle sal afkom nie.” 1953 vertaling ” Onthou dan hoe jy dit ontvang en gehoor het, en bewaar dit en bekeer jou; as jy dan nie wakker word nie, sal Ek op jou afkom soos ’n dief, en jy sal nie weet in watter uur Ek op jou afkom nie.”

    Bogenoemde verse se tog duidelik dat Hy slegs soos ‘n dief in die nag kom vir die wat nie wakker geword het nie. Dit is nie te se dat die wat Hom nie op die regte dag verwag verlore sal wees nie, maar dat hulle slegs onbehoeds betrap sal word, dus as jou saak met Jesus reg is, sal jy gered wees of jy nou vandag sterf en of jy nou onverhoeds betrap word.

    Vir die rekord indien jy wonder, nee, ek glo ook nie dat 21 Mei 2011 die regte datum is nie, maar doodeenvoudig omdat ek nie weet hoe dat hulle afgekom het op 4990VC as die datum van die sondvloed nie.

    soois

    May 14, 2011 at 10:06

  54. Soois, dit is vir my onverstaanbaar hoe baie sogenaamde Christenne, vers 34, van Mat. 24, ignoreer om dan twak te glo.
    Mat 24:34 Voorwaar Ek sê vir julle, hierdie geslag sal sekerlik nie verbygaan voordat al hierdie dinge gebeur het nie.
    Daardie geslag is darem al lankal verby.

    Hans Matthysen

    May 14, 2011 at 09:11

  55. Johannes, ek vertrou dat jy na 21 Mei of Oktober 2011, erkentlik sal wees, anders kan jy nie ‘n kind van God wees nie. Dit is vir my pynlik om te sien hoe mense kan dwaal agter valse profete aan.
    In S A staar ons elkeen daagliks die dood in die gesig met die hoë misdaad syfer.

    Hans Matthysen

    May 14, 2011 at 08:56

  56. ErickV, ek het jou skrywe van Maart 4 geniet en lekker gelag, mooi so!

    Hans Matthysen

    May 14, 2011 at 08:39

  57. Jissis, but you believers should pull your thumbs out of your collective arses and decide what you actually want. Get some agreement, otherwise you’ll just carry on looking like a bunch of dik dooses. Get some consistency with your numbers, at least. This 1 day = 1,000 years thing means that skydaddy warned Noah 7,000 years (or maybe 1.66 seconds before if the conversion works in reverse) before the Great Surf Cowabungaed! up humanity’s alimentary tract.

    And only a fundie dik doos would so spectacularly fail to recognise a rhetorical question when s/he gets clobbered over the head with one!😆😆😆

    Con-Tester

    May 13, 2011 at 18:54

  58. Nathan,

    Ek verwys na jou stuk bo-aan die bladsy en haal dan ook spesifiek die volgende aan: “Is tradisionele oortuiginge aanvaarbaar as die uitkomstes ‘n vae toekomstige verwagting is, maar verwerplik as dit ‘n teenswoordige verwagting is?”

    Dit is iets wat my nogal opgeval het die laaste tyd, nie soseer op hierdie blog nie, want meeste van die skrywers is nie-gelowig, maar onder die gelowige gemeenskap oor die algemeen. Almal van hulle “glo in die wegraping”, maar wanneer die moontlikheid ge-uiter word dat dit dalk in hulle eie leeftyd kan plaasvind, word Matt 24 vinnig aangehaal wat beskryf dat nie Jesus, of die engele weet wanneer dit gaan gebeur nie (Hulle het blykbaar nog nie Openb 3 gelees wat tog lank na Matt 24 geskryf is nie). Nou wonder ek, is dit omdat die “gelowiges” regtig in Matt 24 glo, is dit omdat hulle eers ‘n lekker vol lewe op aarde wil uitleef, is dit dat hulle glo dat hulle eers moet sterf of is dit omdat hulle nie regtig glo nie, maar eerder hoop dat daar ‘n hiernamaals moet wees?

    Dus is jou stelling/vraag korrek. Dit is nie ‘n kwessie van WANNEER nie, maar eerder OF daar ‘n wegraping gaan wees.

    soois

    May 13, 2011 at 16:36

  59. Johannes Coetsee, goeiedag ou maat.

    Ek het ‘n vragie wat my pla. Miskien kan jy lig daarop werp.

    Ons almal weet dat die vloed van Noag op die 17de dag van die tweede maand van die Joodse kalender, m.a.w die 21 ste Mei getref het. Maar nou moet jy onthou dat die Here vir Noag 7 dae voor die vloed gewaarsku het, dus op die 10de dag van doe tweede maand van die Joodse kalender, of te wel die 14de Mei. As die res van die mensdom dan 7000 jaar gekry het, en die vloed wel in die jaar 4990VC plaasgevind het, dan moet die wegraping mos op 14 Mei 2011 oftewel more plaasvind?

    soois

    May 13, 2011 at 16:13

  60. Die Almagtige God het Nineve (DV) gespaar net om nog een regverdige te vind. (Gen10:11)
    God is in beheer van sy skepping. (Gen1:1-8)
    21 Mei 2011 is die vervulling van (Gen 3:16 en Joh 3:16)God se belofte om die regverdige van die Judgement van die gewetenlose sondaar te red. (Gen 9:12-13)
    Die datum van Nineve se verwoesting en die reiniging van die aarde met die vloed is direk verbind met die laaste 7000 jaar ( van die dag wat God die Ark se deur toegemaak het ) van die genadetydperk wat God sy oes laat groei het. Hierdie genade tydperk kom DV en soos in die skrifte geopenbaar om 18H00 op 21 Mei 2011 in Suid Afrika teneinde. Sien ons Bybelstudie en teachings – You can Know op http://www.familyradio.com.
    Mag God julle almal genadig wees.

    johannes coetzee

    May 13, 2011 at 14:33

  61. CT,
    It cannot be 21 December, 2012. That’s a Mayan prediction.
    It should still be in the near future when the World would end if nothing happens on the 11th.
    Old Camping is already 89 years old. He still would like to spend some of the income recieved as result of this crap before he dies!!

    ErickV

    May 13, 2011 at 13:40

  62. “DV” = “Dag van Vergeldiging”?

    Whatever.

    How long do you reckon it’ll take Harold Camping to cook up the necessary excuses for why 21 May 2011 came and went without much of a hiccough? How long before we get given a new Doom Date? Any bets on what the new date’ll be? Any bets on how many times these morons have to go through the same stupid rigmarole before they realise that there’s something wrong with their basic approach? Judging by several different examples this blog has lately seen, it’d be safe to bet that we’re still in for a few millennia’s entertainment.

    Con-Tester

    May 13, 2011 at 13:26

  63. Did anyone else notice that johannes has added “DV” onto his prediction? – 21 Mei 2011 DV – Is this a new development as the clock ticks nearer and nearer to The Day of Embarrassment?

    bewilderbeast

    May 13, 2011 at 12:45

  64. @johannes coetzee, wag n bietjie: Jy bid dat God ons “almal genadig mag wees”?? Hoe so? Daar’s mos net plek vir 200 miljoen in jou rapture, volgens Harold (89jr oud en vir hom is “The End” wel “Nigh”). Nou hoekom maak jy dit moeilik vir ‘god’? Of is daar minder as 200m wat in hierdie storie glo en jy soek nou buddies om saam met jou in die wolke te vlieg? Wat gaan aan, johannes? En wat het jy met jou geld gemaak, swaer?

    bewilderbeast

    May 13, 2011 at 12:42

  65. Johannes,
    Waar kry jy nog geld om boom te koop?

    ErickV

    May 13, 2011 at 12:41

  66. I join in late, but highly relieved to read that Nathan is going to allow some SoutPiele into his heaven. Phew! Or is it His Heaven, Nathan? ————— And I know many of you have heard this, but here goes again: Remember you go to Heaven for the Weather. To Hell for the Company.

    bewilderbeast

    May 13, 2011 at 12:23

  67. Nathan, en my mede volksgenote. Dit is met bittere pyn dat ek sien hoe julle jul rûe op die waarheid van die Bybel draai. Die tyd om “berge” toe te vlug is min. Ek sien julle is ook almal “uit tyd. ”
    Num 22:28-30 Maar die HERE het die bek van die esel geopen, en sy sê vir Bíleam: Wat het ek jou gedoen, dat jy my nou al drie maal geslaan het?
    Daarop antwoord Bíleam die esel: Omdat jy die spot met my drywe. Was daar net ‘n swaard in my hand—dan het ek jou sekerlik doodgeslaan.
    En die esel sê vir Bíleam: Is ek nie jou esel waar jy jou lewe lank op gery het tot vandag toe nie? Was dit ooit my gewoonte om so met jou te doen? En hy antwoord: Nee.
    (1Th 4:16) Want die Here self sal van die hemel neerdaal met ‘n geroep, met die stem van ‘n aartsengel en met geklank van die basuin van God; en die wat in Christus gesterf het, sal eerste opstaan.
    (1Th 4:17) Daarna sal ons wat in die lewe oorbly, saam met hulle in wolke weggevoer word die Here tegemoet in die lug; en so sal ons altyd by die Here wees.

    Op 21 Mei 2011, in minder as 9 dae , gaan die moeder van alle aardbewings die aarde tref as Jesus en sy engele triomfantlik en met glorie sy volk oproep tot die wolke. Vir die wat agtergelaat word sal die grootste verdrukking vir die volgende 5 mnde tot 21 Oktober 2011 die voorland wees.

    Nathan, ek is bewus dat daar elemente van satan probeer om my ministry en die blye verkondiging van “Judgement day” op 21 Mei 2011 DV skipbreuk te laat ly. Gen 3; 16. Dit is niks nuut, die oorwinning is in (Eze 39:22) En die huis van Israel sal weet dat Ek die HERE hulle God is, van dié dag af en verder.
    die nasies van die wereld sal weet…
    (Eze 39:27) As Ek hulle terugbring uit die volke en hulle versamel uit die lande van hulle vyande, sal Ek My in hulle as die Heilige laat ken voor die oë van baie nasies.
    Mag God jou genadig wees.

    (Gen 9:12) En God het gesê: Dit is die teken van die verbond wat Ek sluit tussen My en julle en al die lewende wesens wat by julle is, vir ewige geslagte:
    (Gen 9:13) my boog gee Ek in die wolke; dit sal ‘n teken wees van die verbond tussen My en die aarde.
    (Gen 9:14) As Ek dan wolke oor die aarde bring en hierdie boog verskyn in die wolke,
    (Gen 9:15) dan sal Ek dink aan my verbond wat daar bestaan tussen My en julle en al die lewende wesens, in alle vlees. En die waters sal nie meer ‘n vloed word om alle vlees te verdelg nie.
    (Gen 9:16) As die boog dan in die wolke staan, sal Ek dit aansien om gedagtig te wees aan die ewige verbond tussen God en al die lewende wesens in alle vlees wat op die aarde is.
    (Gen 9:17) En God het vir Noag gesê: Dit is die teken van die verbond wat Ek opgerig het tussen My en alle vlees wat op die aarde is.

    In 1988 het God letterlik die kerk en sy strukture uit sy mond gespoeg. Jy oë is verblind want die waarheid sal jy nie in die kerk kry nie.
    God se kalender is nie die Gregoriaanse kalender nie .Julle is nog vasgevang in die leuens van die hoer van Babilon.
    Matt 24;37,Soos dit in die dae van Noag was, sal dit ook wees by die koms van die Seun van die mens.
    38,In daardie dae voor die sondvloed het hulle soos gewoonlik geëet en gedrink en getrou tot op die dag dat Noag in die ark ingegaan het
    39,Hulle het nie besef wat aan die gang was nie, totdat die sondvloed gekom en hulle almal weggesleur het. Net so sal dit gaan by die koms van die Seun van die mens

    My bede is dat God julle almal genadig mag wees.

    johannes coetzee

    May 12, 2011 at 20:16

  68. My mense , diegene(die wat lewe en die wat oor die afgelope 13023jaar gesterf het) wat op 21 weggevoer word die lug in die HERE tegemoet sal verseker weet.

    Netso sal diegene wat gaan agterbly ook weet dat hulle agter gebly het weet dat hulle weet, diegene wat die afgelope 13023 ongered te sterwe gekom het sal vir ewig nooit weet nie, want die loon van die sonde is die dood…vir ewig.

    Diegene wat op 21 Mei nog lewe en wat nie weggevoer word nie sal binne die daaropvolgende 153 dae (tot en met 21 Oktober) die dood in die gesig staar. Diegene wat die wereldwye aardbewing wat met sonsondergang op 21 Mei gaan plaasvind, oorleef sal dan weet dat hulle weet…!

    Daar is natuurlik diegene wat vandag nog onder hulle kerke se gesag vasgevang is wat sal verkondig dat GOD hulle genadig sal wees, maar helaas. Hul “prediking” sal vir diegene rondom hulle soos die steek van ‘n skerpioen wees.

    Genadiglik sal GOD se genade oor hulle op 21 Oktober kom wanneer Hy hierdie heelal met vuur verteer, want GOD is ‘n veterende vuur.

    As daar ‘n tyd is om onder die “hearing” van GOD se Woord te kom en om Sy genade te smeek is dit nou…en hierdie laaste 9 dae.

    Mag GOD elkeen van julle genadig wees.

    johannes coetzee

    May 12, 2011 at 14:29

  69. ;( Julle sal God nooit ken nie man, sorry. Lees Luk 21V17 toe:p

    Vicar

    March 12, 2011 at 01:15

  70. Ek sien die minusipale verkiesing gaan op 18 Mei gehou word.
    Halelya! Die wegraping is mos die Saterdag daarna!
    Daar word mos ook gese dat jy sal hemel toe gaan as jy ANC stem.
    Moenie worry nie! Wees bly!
    Die ANC gaan seker weer in die bestuur wees van die meeste minusipaliteite.
    Maar hulle gaan mos dan wegeraap word!!!
    Halelya!

    ErickV

    March 4, 2011 at 10:31

  71. Vicar, ek kan nogal met jou saam stem. Dit is hulle persepsie van wat God is, wat hulle met blindheid slaan en aan die anderkant, is niemand so blind soos hy wat nie wil sien nie.

    Hans Matthysen

    March 2, 2011 at 22:03

  72. Ford: “Surely your job can not be all that satisfactory? Did you ever enjoy the arts of Beethoven?”

    “RESISTANCE IS USELESS!!!!”

    Ford: “Yes, yes, you got that perfect.”

    So long, and thanks for all the fish.

    Daan Van der Merwe

    March 2, 2011 at 06:28

  73. Vicar

    Ek is bevrees ek kom al hoe meer tot die slotsom dat dit die enigste logiese plek is waar God bestaan: In die kop van die gelowige.

    Sterkte!

    Doktor Einstein

    February 28, 2011 at 06:09

  74. Vicar, sorry ek soek nie ‘n brommer in my brein nie.
    Ek dink jy ly aan hulusinasies en ek rook ook nie snaakse dinge om “geestelike” goed te sien nie.

    ErickV

    February 28, 2011 at 05:44

  75. Vicar skryf: “…net jammer geen Dr kan brein operasies uitvoer nie, want dus waar God sy woning maak”

    He-he, woon god soos ‘n parasiet in mense se breine? Die arme fokker. So julle se basies god woon in pig-shit, want die fundies het almal pig-shit for brains.

    McBrolloks

    February 27, 2011 at 20:33

  76. There you go again, ou Vicar, vastly cheapening reality by refusing to think, by talking crap and by orgasmically “experiencing” onanistic fantasies about “god” that would like to be reality. But you can show no proof whatsoever. It’s clear that you never engaged what passes for your brain and entered into a fruitful relationship with reality.

    Dus, ou Vicar, kots jy nog stééds dieselfde kakpraatjies en kakpreweltjies op.

    Con-Tester

    February 27, 2011 at 09:55

  77. “Net met natuurlike oë”!?

    Ons het ánder oë ook!?

    Waa’s mýne?

    This apodictic rock beneath me feet, lad.

    Nathan Bond

    February 27, 2011 at 09:23

  78. Conman
    Daar praat jy weer kak my tjom, ma ek verwag ok niks meer van jou nie.
    Ou ErickV
    Ek weet by nou al dat jy net met jou natuurlike oë kyk, net jammer geen Dr kan brein operasies uitvoer nie, want dus waar God sy woning maak

    Vicar

    February 27, 2011 at 09:18

  79. Sorry, Erick. Jy verstaan nie. Behalwe vir sy horings het Niek ook ‘n drietandvurk. En dis die vurk wat hy in jou gat gaan opdruk terwyl jy soos ‘n fokken kaiing braai. hehehehe…..

    Daan Van der Merwe

    February 26, 2011 at 14:18

  80. Ons gaan ‘n planeet iewers in die omgewing van Betelgeuse annekseer; Zaphod Beeblebrox in sy presidensiële amp herstel en engel(s)e en duiwels met ons pan-galaktiese gorrelgewere verdyf. Die enigste Soute wat welkom sal wees is McBrolloks en Dawkins. En Darwin. En Russel… oukei, daar sal seker baie Soute wees.

    (Met apologie, natuurlik, aan Douglas Adams.)

    Nathan Bond

    February 26, 2011 at 07:46

  81. Shit, Nathan, ek wonder nou net op watter planeet gaan ons arme weeskinders eendag eindig want daar gaan nie plek by ou Niek of hemel vir ons wees nie!

    ErickV

    February 26, 2011 at 07:30

  82. Ja wragtag, ‘n paar van die b(l)oggers op dié blog sal vir komiese paspoorte kwalifiseer.

    Ons sal Niek so ontsenu dat hy ons hemel toe sal stuur en ek meen dáái lotjie sal ons baie vinnig terugstuur…

    Hiernamaalse vagrants.

    Nathan Bond

    February 26, 2011 at 07:21

  83. Daan
    Oor 84 dae gaan ou Nick kak want as ek by hom kom gaan ek die oorsaak wees dat hy ‘n senuwee ineenstorting gaan kry, die arme dubbel horing drol!

    ErickV

    February 26, 2011 at 06:52

  84. Vicar
    Ek het nou die dag x-trale van my laat neem en het geen god in my gesien nie, nie geestelik of natuurlik nie!
    Binne my is net my eie “spook” of “gees” en hy is definitief nie “heilig” nie.
    Wanneer laas was jy by ‘n psigiater gewees?

    ErickV

    February 26, 2011 at 06:47

  85. Conroy.

    Jy beter jou kak los en begin “repent”!! Jy het net 84 dae oor!!! Moenie dom wees nie, man!!! Of wil jy vir ewig in die hel braai? Soos ‘n fokken varktjop!?!?

    Daan Van der Merwe

    February 26, 2011 at 05:05

  86. Nee, Mac. Jesus het niks hiermee te doene nie. Die Bulle IS die fokken champs, raait?

    Daan Van der Merwe

    February 26, 2011 at 05:00

  87. Nóg kakpraatjies, ou Vicar. Wéér kakpraatjies en kakpreweltjies. Sal ôkkie minder van jou verwag het nie.

    Con-Tester

    February 25, 2011 at 23:30

  88. Conman, uhuh en hoekom nogal? O ja want jy dink maar dat jy God geken het. Sien jy moenie dink nie, dus kak praat, jy moet God ervaar en duidelik het jy nog nooit vriend.

    Vicar

    February 25, 2011 at 22:50

  89. Kakpraatjies, ou Vicar. Kakpraatjies en Kakpreweltjies.

    Con-Tester

    February 25, 2011 at 22:44

  90. Stop dit ouens julle fight a losing battle. Daan los jou waansinnigheid toe man! Kyk met jou geestesoog, nie natuurlik nie. GOD IS ALIVE AND WITHIN US.

    Vicar

    February 25, 2011 at 22:41

  91. Liewe jesus was duidelik aan die Bulls se kant vandag!!!!!!

    McBrolloks

    February 25, 2011 at 20:56

  92. 85 days!! And counting….

    Daan Van der Merwe

    February 25, 2011 at 09:12

  93. Very cool Nathan. I will sure be casting my Poepol votes.

    I have used this tool in the past, we can all vote there, you just set it up, and provide the link for us on your blog.

    http://www.surveymonkey.com/

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 22:41

  94. McBrolloks

    I think “Poephol of the month” is a great idea!

    I’ll open a thread for posting the monthly “winner” and ask that candidates be discussed and considered on all threads during a particular month.

    Nathan Bond

    February 20, 2011 at 22:38

  95. Kyk maar na al die verse oor die wederkoms en neem kennis dat dit by ons afsterwe plaasvind. Ons weet wat ons geboortedatum is maar nie ons sterftedatum nie.

    Hans Matthysen

    February 20, 2011 at 22:32

  96. Nathan, I think we should give this guy an award. How about:

    “Poepol of the month: February 2011”

    Then at the end of the year, we can vote for “Poepol of the year: 2011”

    Who gets “Poepol of the month: January 2011”?

    I know who is going to get “Poepol of the month: May 2011”, why our friend Johannes Coetzee, of course.

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 22:29

  97. Hie is die dokter se CV:

    “In 1987 het hy ’n doktorsgraad in Teologie (DD) in Kerkgeskiedenis by die Universiteit van Pretoria ontvang en die president van die Blanke Seksie van die AGS van Suid-Afrika geword.”

    He-he!!!!! President van die Blanke Seksie. Ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha-ha!!!!!!!!!!

    Maar hy en jesus is nie meer rassiste nie. Almal se geld is nou ewe welkom.

    http://www.5minute.co.za/?page_id=16

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 22:26

  98. Bob Marley maak meer sin as die dom fokken dokter pastoor:

    Preacher man, don’t tell me,
    Heaven is under the earth.
    I know you don’t know
    What life is really worth.
    It’s not all that glitters is gold;
    ‘Alf the story has never been told:
    So now you see the light, eh!
    Stand up for your rights. come on!

    Get up, stand up: stand up for your rights!
    Get up, stand up: don’t give up the fight!
    Get up, stand up: stand up for your rights!
    Get up, stand up: don’t give up the fight!

    Most people think,
    Great god will come from the skies,
    Take away everything
    And make everybody feel high.
    But if you know what life is worth,
    You will look for yours on earth:
    And now you see the light,
    You stand up for your rights. jah!

    Get up, stand up! (jah, jah! )
    Stand up for your rights! (oh-hoo! )
    Get up, stand up! (get up, stand up! )
    Don’t give up the fight! (life is your right! )
    Get up, stand up! (so we can’t give up the fight! )
    Stand up for your rights! (lord, lord! )
    Get up, stand up! (keep on struggling on! )
    Don’t give up the fight! (yeah! )

    We sick an’ tired of-a your ism-skism game –
    Dyin’ ‘n’ goin’ to heaven in-a Jesus’ name, lord.
    We know when we understand:
    Almighty god is a living man.
    You can fool some people sometimes,
    But you can’t fool all the people all the time.
    So now we see the light (what you gonna do?),
    We gonna stand up for our rights!

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 22:22

  99. Fok my, dit hou net ni op nie:

    “5 Minute projek

    Dit neem net een mens om 5 minute af te staan, R50 te skenk en iemand
    se lewe te red.
    Het jy 5 minute?
    Het jy R50?

    Jy kan help om ’n boek by iemand uit te kry wat broodnodig het om dit te lees. Jou donasie van R50 skenk één boek aan iemand regoor die wêreld …”

    He-he, hierdie boek “kan ‘n mens se lewe red”. Fok my, vir net R50.00!!!!! Asseblief, kan iemand die Rooi Kruis bel. Ons kan biljoene mense se lewens red, met net R50.00 per lewe.

    Hierdie Dr pastoor is ook ‘n goeie besigheidsman. En hy weet natuurlik hoe fokken dom sy volgelinge is, so die R50de rol in!!!!!!

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 22:18

  100. Hier is die Dr pastoor se bewyse dat god, die here en jesus bestaan en ons het niks meer as dit nodig nie:

    Getuienisse van lesers

    http://www.5minute.co.za/?page_id=24

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 22:13

  101. Ja, dit lyk maar asof die ou dokter – pastoor maar soos al die gelowiges aan ‘n baie ernstige neurosis lei. Hy glo in duiwels, het ook maar lekker oor mense regte gepis gedurende apartheid, haat gays en ander groepies wat hulle god nie van hou nie, glo alles wat goes is is ‘n woderwerk van god af, en alles wat sleg is is die duiwel se werk. Hy glo alles wetenskaplik is deur god aan ons gegee, solank jy genoeg geld het om daarvoor te betaal. God hou van mense wat geld het. God hou nie van arm mense nie. God het nie van enige mense gehou wat nie wit was nie, maar nou het hy sy mind verander. Dis nou ok, god hou nou van almal. He-he!!!!! Ou Dr poepol Isak Burger is maar ‘n regte fundie.

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 22:08

  102. It never ever surprises me, how these wankers, like the pastor Isak Burger, just loves to fuck up others that they don’t like. First is was apartheid, then he apologized. Jesus must have changed his mind about apartheid. Now it is gays. I doubt he will ever apologize to the gay people. Imagine, him getting on his knees in from on a flaming homosexual, and begging him in the name of jesus to forgive him. He-he!!!!! No, they can apologize to the black people, the colored people and even the indian people, but never to the gays. He-he!!!!

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 21:54

  103. Goeie Fok…..
    Two operations by a very earthly trained and born and bred mortal being, the doctor, and “we are witnessing a miracle of God”…..???

    Does the total total stupidity never sto?

    verifanie

    February 20, 2011 at 21:54

  104. The plot thickens:

    The good pastor hates gays. God hates gays, and they demand the right to discriminate against gays or anybody they choose to, if it is god’s will.

    Court’s gay ruling upsets Christian bodies

    http://mg.co.za/article/2008-08-29-courts-gay-ruling-upsets-christian-bodies

    “Apostolic Faith Mission church president Dr Isak Burger said the ruling is a “serious threat” to religious freedom in South Africa. It subjects the biblically based beliefs and values of the majority of Christians to “pure humanism and an extremely secular and liberal Constitution. It places the Constitution above the Bible and man above God.”

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 21:51

  105. A little bit of history about the good pastors church:

    “Recent history

    Since 1919, the black, coloured, and Indian sections of the AFM had developed as separate “daughter churches” or “mission churches”. These were, however, dependent on the white church; the AFM’s missions superintendent was the ex officio chairman of the daughter churches’ Workers and Executive councils.[1] After 1991, the white and black churches remained separate, but blacks were made legal members for the first time. In 1996, the two sections came together to become one operational unit, and the church’s newly elected president, Isak Burger, apologized for the past treatment of non-whites.[9]”

    http://en.wikipedia.org/wiki/Apostolic_Faith_Mission_of_South_Africa

    He-he!!!!! Jesus isn’t a racist anymore. Now he really loves everybody!!!!!

    Funny how you can’t sweep some things under the carpet.

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 21:47

  106. Nathan,
    Absoluut alles wat godiote doen is lagwekkend. Die arme simpel klomp is so ge-breinspoel dat hulle glad nie vir hulself kan dink nie. Die bybel was van geboorte af in hulle kele afgedruk en hulle mog nie vrae gevra het nie, ander was hulle fisies aangerand. Hulle kan eenvoudig nie heeltemal en totaal uit die fokken klomp stront uitklim nie, dan kom hulle vorendag met al sulke mengsels van verskillende opinies, gelowe en ander kak wat
    selfs nou en dan so ‘n bietjie wetenskap insluit, soos: “Ja, die gotte het die aarde geskape, maar…….deur middel van evolusie sien……..Jy sien ja, evolusie is deel van die skepping van die gotte, jy sien……… Jy sien, evolusie is soooo vreeeeslik bybels, jy sien. Ja dis reg……..

    “Evolusie” is nou die “nuwe ontdekking” van die godiote. Die fokken klomp pas aan by populere opinie, soos verkleurmannetjies aanpas by hulle omgewing. Hulle is so totaal verward en deurmekaar. Daar is van hulle wat hop van een geloof na die ander sonder ophou.

    Om nie te praat van die klomp wat voorspellings maak uit die bybel uit nie. Boy oh boy……was daar al honderde en honderde daarvan…..En elkeen van hulle was tot nou toe nog verkeerd, net soos ons nou weer sal sien met die onnosele fokken 21 Mei spul, a la Johannes Kots. Hierdie verdwaasde mense wag en hoop so verskriklik ernstig op iets……Ietsie wat vir hulle ‘n beter lewe belowe. Hulle bid en bid en bid vir liewe jesussie om te kom, totdat een van hulle sterwend is, dan word daar gespring en gekak en gebid en ge-medisyne en ge-operasies sodat die ou nie vir liewe jesussie gaan sien nie. Hahahahahahahaha. Ek rol soos ek lag.

    Ek dink hulle vind die werklike lewe hier op aarde te onaangenaam, want hulle is neuroties. (Hulle sal nie weet wat daardie woord beteken nie, want die bybel en die comic boeke noem dit nie). Hulle was almal erg onderdruk en gebliksem. Hulle gevoelens was onderdruk. Hulle natuurlike- en evolusie-gegewe vermoe om
    al hulle pyn uit te kan huil was onderdruk sedert hulle babas was en dwarsdeur hulle lewe. Hulle moes hul ouers altyd “respekteer” (vrees) ongeag of pa en ma regte poepolle was. Die (dom)inee het deurentyd kak gepraat en hulle het daar gesit en dit opgevreet vir soetkoek, al het hulle nie ‘n fok verstaan waarvan die poes nou eintlik praat nie. Dan “vereer’ hulle die dominee-poes. Weer Hahahahahahaha…..Ek breek myself.

    En daar sit die gotte. En hulle kom af aarde toe en praat met die mense sowat twee tot vyf duisend jaar gelede en nooit nooit nooit weer nie.

    verifanie

    February 20, 2011 at 21:44

  107. And of course the good pastor has to take a giant dump on science:

    “We also want to recognize the wonderful blessing which medical science has brought to us as well as the loving care of medical personnel who attended to our son. God and science are not enemies or opponents – science is part of God’s general grace and revelation. Thank God for scientists who acknowledge this.”

    That is the science if you have the money to be able to afford it! God loves people with money.

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 21:41

  108. Dis baie sad hierdie. Maar dit wys vir jou hoe fokken delusional hierdie fundies regtig is.

    http://www.afm-ags.org/burger_blog/ViewItem.asp?Entry=20

    UNTO HIM BE GLORY……!!!

    Report back and testimony about our son’s recovery.
    Our son’s serious motorbike accident has become common news across the country – at least in Christian circles. I’m not going to repeat how it happened and the horrific experience during the 5 days in the Tembisa provincial hospital. The lack of proper care, incompetency and poor hygiene, resulted in serious infection in his multi-fractured leg – to such an extent that the smell of decaying tissue was evident.

    By the grace of God and the financial assistance of friends and the church, it became possible to transfer him to a private hospital in Pretoria. That same evening the specialist sensitized us to the real possibility of amputation. He also confessed that we needed the help of God in this regard.

    The following morning he underwent a 4-hour operation of which the main purpose was to remove all infected tissue from the leg. Four days later a further operation followed and the doctor could establish that the infection had cleared up. 15 Days after the accident Isak was released from hospital with his leg in a special brace. The period of total recovery is estimated to be 3-6 months. I believe we are seeing a miracle of God.

    Things have changed dramatically for the better for us as family. The first 10 days after the accident were some of the most difficult in our lives. This storm is however resulting in a wonderful testimony. We have experienced the care and love of God’s family like never before. Apart from the gracious financial assistance, we received hundreds of phone calls, SMS’s and emails. Thousands of people were praying. Christians are so often criticized for their lack of care and love – we were overwhelmed with love and goodness.

    We also want to recognize the wonderful blessing which medical science has brought to us as well as the loving care of medical personnel who attended to our son. God and science are not enemies or opponents – science is part of God’s general grace and revelation. Thank God for scientists who acknowledge this.

    Above all we want to thank the Lord for the miracle he has brought about – over and above what medical science could do. It was my prayer from the beginning that God’s glory will be served and I want to give Him all the honor.
    I have learned with greater understanding than ever the truth of Rom. 8:28: “And we know that all things work together for good to those who love God…” It becomes evident that God is using this storm to bring about much more than we could ever have imagined. He is busy doing a great work in our son’s life and for us as family. We are experiencing that God can use the most adverse circumstances for His glory and for our good.
    We thank you again for your love, care and concern. Above all, we honor God and confess: “Lord, we love You more than ever!”
    Isak and Heletia Burger

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 21:39

  109. Hy noem homself nogal Dr Isak Burger.

    http://www.afm-ags.org/burger_blog/

    Die “dokter or doktor” is spesiaal. Lees gou watse kak hy op sy blog skryf:

    “Miskien moet ons in plaas van “bewyse” praat van getuienisse. Baie mense (en dit sluit nie net Christene in nie) het dinge gesien en beleef waarvoor daar nie wetenskaplike verklarings is nie.

    Feitlik elke godsdiens se aanhangers kan verhale oor die bonatuurlike vertel – selfs sataniste.
    Die ironie is dat spiritualiteit en manifestasies van die bonatuurlike juis in ons huidige postmoderne dispensasie meer prominent is as in baie geslagte. Natuurlik is ‘n groot deel daarvan nie Christelik nie. Okkultisme in vele gewade kom jy oral teë.

    Christene hoef nie verbaas te wees hieroor nie. Die bose is ook deel van die geesteswêreld en is eweneens instaat tot die bonatuurlike. Beide in die Ou en Nuwe Testament is daar vele voorbeelde van die bonatuurlike werke van die bose. Dis vandag steeds die geval.

    Mense wat bewyse soek van die bowe-sintuiglike wêreld, glo waarskynlik nie die Bybel nie, het waarskynlik nog nie met die realiteit van demoniese manifestasies te doen gehad nie en kan veral nie praat oor enige verhouding of ervaring met God nie.

    Daar is vandag honderde miljoene Christene – meer as ooit tevore – gelowiges van alle vlakke, stande en akademiese agtergronde, wat kan getuig van die bonatuurlike werk wat die Here in hulle lewens gedoen het – geestelik, liggaamlik en in hulle daaglikse lewe.

    Vanwaar kom sommige ateïste om die persoonlike getuienis van sulke mense te bevraagteken? Jy kan mense se opinies bevraagteken, van hulle dogma en godsdienstige oortuigings verskil, maar om iemand se persoonlike, eerlike en hartlike getuienis oor God en hulle ervaring met Hom te bevraagteken en belaglik te probeer maak, is vermetel en arrogant.

    Honderde miljoene mense, waarvan ek een is, kan vandag getuig dat die Here hulle lewens radikaal verander het. Hulle familie en vriende kan dit bevestig. Dit het gebeur toe hulle Jesus Christus as persoonlike Redder en Verlosser aanvaar het. Is dit “wetenskaplik” om sulke lewensveranderende getuienisse te bevraagteken?

    Ek beskik oor honderde getuienisse van mense van integriteit wat in elke area van hulle lewe die werklikheid van God, Sy krag en Sy liefde beleef het.

    Ek het niks meer te sê vir mense wat eis dat ons bewyse van God moet lewer nie.”

    He-he!!!! Waar om te begin. Hierdie ou is so mal soos ‘n haas. Mens kan met veiligheid se hy lei aan ‘n neorosis. He-he!!!!!

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 21:35

  110. Die goeie pastoor het ‘n webblad waar hy vrae beantwoord oor die dood. Jy kan ook sy boeke teen 50% afslag koop.

    http://www.5minute.co.za/

    Tipiese fundies. Alles is in CAPS.

    Maar, jy moet eers geristreer by die goeie pastoor voordat jy enige iets op sy webblad mag lees.

    McBrolloks

    February 20, 2011 at 21:25


Leave a Reply

